Gå til innhold

Silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren har sagt at han er villig til å betale silikon for meg(nei, jeg har ikke spurt, hans ide) Har jo alltid hatt lyst på det selv, siden jeg har så ekstremt små pupper(fyller ikke en A cup engang nesten) men jeg er så usikker.

Ville du gjort det?

Anonymkode: 96961...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byttet han ut...?

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger ikke silikon så det valget er lett. Men ville reflektert litt over hvorfor han sa det og om dette er noe du selv ønsker. Å bli presset på silikonpupper av en midlertidig kjæreste er ikke å anbefale. 

Anonymkode: 57574...26c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke silikon så det valget er lett. Men ville reflektert litt over hvorfor han sa det og om dette er noe du selv ønsker. Å bli presset på silikonpupper av en midlertidig kjæreste er ikke å anbefale. 

Anonymkode: 57574...26c

Midlertidig kjæreste? Vi har vært sammen i straks 6 år, har hus og barn. 

Skrevet
5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Byttet han ut...?

hvorfor det? 

Skrevet

og det er ikke sånn at han presser meg, slapp av. Vi har bare kommet innpå samtaleemnet 2-3 ganger. 

Skrevet

Akademiklinikken har penisforstørrelser hvis han har behov for det. Felles helg der dere begge oppgraderes til Barbie og Ken. Si til fyren hva du vil, men ikke spør oss når du nedover her allerede har bestemt deg.

Anonymkode: 5abcf...78f

• Liker 2
Skrevet

Synes du at du trenger det da?

Anonymkode: 2f362...187

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Men så ønsker jeg veldig silikon også :) Har visst at jeg ville gjennomføre en brystoperasjon siden jeg var 15, og nå når jeg er i 30-årene og har fått barn er jeg veldig klar for det. (Håpet litt at jeg skulle "vokse av meg" behovet når jeg ble eldre, men neh :p). 

Så for min del gjenstår det bare litt sparing. Dersom mannen tilbydde seg å dekke det hadde jeg lett takket ja!

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akademiklinikken har penisforstørrelser hvis han har behov for det. Felles helg der dere begge oppgraderes til Barbie og Ken. Si til fyren hva du vil, men ikke spør oss når du nedover her allerede har bestemt deg.

Anonymkode: 5abcf...78f

Utrolig at det bare må komme en sånn person som deg å kommentere. Voks opp. 

Skrevet
5 minutter siden, Teta skrev:

Jeg hadde gjort det. Men så ønsker jeg veldig silikon også :) Har visst at jeg ville gjennomføre en brystoperasjon siden jeg var 15, og nå når jeg er i 30-årene og har fått barn er jeg veldig klar for det. (Håpet litt at jeg skulle "vokse av meg" behovet når jeg ble eldre, men neh :p). 

Så for min del gjenstår det bare litt sparing. Dersom mannen tilbydde seg å dekke det hadde jeg lett takket ja!

Er litt samme greia her, men jeg føler jeg har mindre behov for det nå enn før liksom. Men ønsker det jo uansett, for jeg trives jo ikke med de jeg har, men syns det blir litt feil at han skal betale, haha. 

Skrevet

Hvorfor tar så mange sånn på vei? Hun sier hun har hatt lyst, samboeren er sikkert klar over det. Jeg har selv lyst på silikon og hadde lett sagt ja dersom samboer hadde sagt han kunne betale. 
Dersom han ikke vet du har hatt lyst på det ville jeg vurdert om han hadde likt meg for den jeg er da.

Anonymkode: 62fc5...22f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor det? 

Var det han eller du som tok det opp først? 

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det.  Jeg har ingenting imot silikonpupper, men jeg orker ikke tanken på å ha noe sånt operert inn i kroppen min. Dyrt å operere inn, og kanskje må de også opereres ut igjen/ byttes. 

Jeg hører stadig om kvinner som har plager og lekkasjer på grunn av silikonpuppene. 

Ønsket om flotte pupper trumfer ikke faren for bivirkninger :( 

Anonymkode: e85ae...ff6

Skrevet

Hadde samboer hatt råd og mer penger enn meg hadde jeg sagt ja fordi jeg selv ønsker det.

Vi skal bli ferdige med å få barn først også har vi felles økonomi, men vi er enig om at hvis jeg fortsatt vil på det tidspunktet så gjør jeg det. Puppene er ikke akkurat til å rope hurra for nå, men de har gitt barnet vårt mye god næring og trygghet❤

Skrevet

Jeg ville byttet han ut for han avler jo mer usikkerhet i deg! Menn tenker ikke lenger enn sin egen nese og egen egoisme! 
Vet du hvor farlig det er å ta silikon? Vet han prosedyren, faren for alvorlige komplikasjoner under operasjon, og spesielt i ettertid? Vet han at implantatene må sjekkes og skiftes ut hvert 7-10 år selv om alt går bra med de? Er han forberedt på å fortsette å betale det for det resten av livet? Er du villig til å ofre helsa di for å ha store pupper? Vil du greie å overse de stygge arrene? 
Ikke bare kan du bli alvorlig kronisk syk, men du kan også få problemer med å sove på siden eller på magen osv. 
Hadde en kjæreste som din og det var like før jeg gikk med på det, men i dag er jeg sjeleglad for at jeg ikke gjorde det, og dumpet han til slutt når han bare fikk meg til å skamme meg over kroppen min og være så overfladisk og drite i helsa mi! 

Og ikke glem at 2/3 får lekkasjer både i silikon og saltvannsimplantater i større eller mindre grad ! 

Ikke ta det ts, og hvertfall ikke fordi kjæresten din som ikke har undersøkt NOENTING om hva brystimplantater egentlig er og gjør med kroppen helsemessig og risikomessig , sier det!!! 

En liten håndfull pupp er mer enn nok og uansett hvor små dine naturlige bryster er så burde du ikke risikere ditt liv og velvære og potensielt helse for dette... 

Anonymkode: ba7a0...431

• Liker 2
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Fikk silikon selv for 16 år siden.Har aldri angret😊

Hvis du selv har lyst så hadde jeg gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...