Gå til innhold

Trives du i ditt eget selskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg trives litt for godt i mitt eget selskap. :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går litt opp og ned.

I perioder liker jeg best å være for meg selv, men jeg pleier å bli gradvis rastløs igjen.

Tidligere var jeg mer glad i å være alene enn jeg er nå. Jeg har uansett ikke noe problem med å aktivisere meg selv.

Gjest Valhalla
Skrevet

Vel, det er ingen jeg liker bedre, så svaret må bli ja :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel, det er ingen jeg liker bedre, så svaret må bli ja  :-)

Godt svar Valhalla :ler: Henger meg på den!

Skrevet

Ja.Jeg er en person som trenger tid for meg selv.Å ha folk rundt meg 24 timer i døgnet over en lang periode synes jeg er fryktelig slitsomt.

Jeg må ha muligheten til å trekke meg litt tilbake for å puste litt en gang i mellom.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det gjør jeg. kanskje litt for godt :P  Hva med dere?

Ja, absolutt. Er avhengig av å være alene, hver dag, og helst mer enn bare par timer.

Ellers blir jeg smågrinete. Liker ro, tenke i fred osv.

Ikke alltid så lett å få til...

Men blir det for mye, går jeg meg bare en tur, så er jeg i alle fall alene under stjernene...

Gjest Gulltopp
Skrevet

Ja, jeg trives godt alene og har mye å henge fingrene i, men jeg trenger selvfølgelig en god del sosial omgang også.

Skrevet

jeg storkoser meg når jeg er alene. Da kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil.... se på hva jeg vil på tv, står så lenge jeg vi i dusjen, og høre på hvordan musikk og hvor høyt jeg vil :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg trives så godt alene at jeg rett og slett har problemer med å få og beholde venner. Sånn til daglig klarer jeg meg fint uten mye sosial omgang, og når jeg for en gangs skyld har lyst til å finne på noe sosialt eller trenger hjelp til noe osv, har jeg ingen å ringe...

Skrevet

Jeg trives egentlig veldig godt i mitt eget selskap. Jeg prater ekstremt mye med meg selv når jeg er alene hjemme :ler: rar jeg?? neida....men noen ganger igjen,har jeg et veldig behov for å være sammen med andre/skravle med andre. Er vel 50-50 tenker jeg.

Skrevet

Ja, det var virkelig godt å høre at jeg ikke er alene om dette. jeg liker å være på kafe og sånn , og få besøk sånn en gang iblandt, men ellers så trives jeg nok best alene ja. Må vel innrømme det....

Skrevet

Trives svært godt i mitt eget selskap. Var vel noe jeg lærte meg som liten under oppveksten i ødemarka :ler:

Skrevet

Ja, jeg er super å være alene med. :ler:

Kjeder meg aldri og elsker å være alene hjemme.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg elsker å være med meg selv!!!!

Men jeg elsker også å være med andre mennesker. Men spørsmålet var jo om jeg trives i mitt eget selskap, og det kan jeg rope et kjempehøyt JAAAA til!

Skrevet

Ja, jeg trives i eget selskap og er avhengig av å ha noe alenetid. Det er stor forskjell på å være alene og ensom! :-)

Gjest Bringebær
Skrevet

Stortrives i mitt eget selskap. Det har jeg gjort fra jeg gikk på ungdomsskolen... Deilig å være alene å surre for seg selv. :D

Gjest Catwoman
Skrevet

jepp, jeg trives godt i mitt eget selskap, men har nok blitt noe mer sosial med årene.

Men jeg har behov for å være alene iblant, pusle rundt for meg selv, men kan også bli fort ensom, og har også et behov for å være sosial og treffe folk, for mye alene liker jeg heller ikke.

Og jeg tror de fleste av oss som er mye på kg, er mennesker som trives i sitt eget selskap, fordi mennesker som er supersosiale hele tiden, ville ikke trivdes med å sitte så mye på et diskusjonsforum på nett. Tror jeg.

Skrevet

Ja, jeg trives veldig godt alene og blir fort sliten av å ha mye folk rundt meg. Har alltid likt å pusle for meg selv, er nok lik pappa der ja :D

Tror det er grunnen til at jeg og han trives så godt i hverandres selskap. Da drar vi ut med båten hans, slenger ut lina og ankrer opp. Så varmer vi oss noe boksemat og sover et par timer før vi sløyer eventuell fisk og drar hjem. Hele turen sier vi nesten ikke et eneste ord til hverandre. Deilig!

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg trivst ikke noe godt i mitt eget selskap i det hele tatt...må ha folk rundt meg...men av og til greit alene men ikke altfor lenge om gangen

Gjest Jente, 34
Skrevet

Jeg er single og trives svært godt i eget selskap.

Av og til når jeg er sammen med andre / på besøk hos dem etc., lengter jeg tilbake til egen leilighet og eget selskap.

Jeg er i frisonen når jeg er alene. Når man er sammen med andre og skal bli kjent er det litt slitsomt for de krever så mye oppmerksomhet. Og det er ikke måte på hvor glade folk er å snakke om seg selv. Det kan være litt slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...