Gå til innhold

Blødninger og slim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har i over 2 uker nå hatt sparsomt, både mer og mindre, men jevnlig brun blødning fra kjeden. Ofte mer hvis det er en stressende stiruasjon eller tunge løft. Jeg har ikke hatt menstruasjon på flere år og har også pstav som jeg ikke har vært plaget med bivirkninger av. Ikke utenom det normale. Pstaven har jeg hatt i ett og et halvt år. Jeg fikk påvist celleforandringer og hpv i sommer og var på sykehuset tidlig i september for grundigere sjekk hvor de "skrapte" ut litt fra livmortappen. Såkalt vevsprøve. De klarte å sprekke en cyste, men den og det var helt ufarlig som de sa.

Jeg har nå også fått slim fra endetarmen når jeg er på do med avføring. Det hang rett og slett slim fra endetarmen. Jeg ble litt forskrekket. Det var helt klart slim, uten blod. Men ikke opplevd det før.

Jeg har ikke fått svar fra sykehuset enda og ringte de denne uken. De sa at det var legen som undersøkte som måtte gi meg svaret og hun jobbet på flere sykehus, så de beklaget at brevet ikke var sendt ut enda og skulle purre opp dette. 

Men jeg er bekymret for denne brune blødningen som har vært der i over 2 uker nå. Og så dette slimet som kom da jeg var på do med nr2. 

Er det noen som har vært borti noe lignende? Jeg stresser nok fra før, så jeg trenger å få ro på hvertfall dette området.

Det er ikke bare bare å få legetime for undersøkelse har jeg merket... så i påvente av det så håper jeg noen som kanskje vet litt, kan svare meg.

Må bruke truseinnlegg daglig.

Anonymkode: 7f533...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...