Gå til innhold

Your mind AS

MalloryK

Anbefalte innlegg

13 timer siden, gobbledigook skrev:

Den siste der brukes av ca. alle som driver med cam-modelling. Kanskje de planlegger å forsøke seg på en ny karriere? 😛

Hun har prøvd å selge nudes før. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Woldelige Ole har laget en video på youtube der han kritiserte Greven sine videoer av Your Mind, og i kommentarfeltet så skriver Greven selv at han og Your Mind var enige om at han skulle lage videoer av dem, også skulle de møtes senere for å "skvære opp" foran kamera. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si om det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 14.37, Katten.2.0 skrev:

Direct Message.

Jeg er tydeligvis litt treg for jeg skjønte ikke den 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Veit ikkje om dei har slått opp, men frøkna har starta med Forever Living, skal ein tolke den siste snapchat-storyen eg såg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvorfor i alle dager legger de ut bilder av "bursdagskake og lodd", "bursdagskake og iskafe" og "middag" med neonskrift og et dårlig bilde av svinesteken fra Fjordland? Noe så uinteressant :blink: 

Endret av penny_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

At han noen sinne har skrevet under på dette er jo horribelt, eller? Virker som utnyttelse fra hennes side - enn snylting av han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

At han noen sinne har skrevet under på dette er jo horribelt, eller? Virker som utnyttelse fra hennes side - enn snylting av han.

Hun har vist frem litt for meget ja, men er vel ikke noe horribelt med at han skal betale for hans halvdel av et stort forbrukslån + halvparten av innskudd i leilighet de begge har bodd i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...