Sykkelkopp Skrevet 2. november 2017 #21 Skrevet 2. november 2017 En vis mann sa en gang: “Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #22 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: En vis mann sa en gang: “Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.” Da tror jeg du har misforstått begrepet barnslighet i norsk forstand. https://www.skriftlig.no/barnslig-barnlig/ Anonymkode: 6b76e...801
Høllendingen Skrevet 3. november 2017 #23 Skrevet 3. november 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke følger forumreglene, så er det jo på sin plass å rette på deg. Jeg synes fremtredenen din både i denne og den andre tråden er ganske barnslig. Anonymkode: 6b76e...801 Godt’n ikke har dysleksi eller er fremmedspråklig med ikke helt 100% norskkunnskaper da. Da hadd’n vel blitt på dialekt - «uthevinn» herfra!
Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #24 Skrevet 4. november 2017 Jeg skal aldri bli voksen! Jeg vil ikke
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #25 Skrevet 5. november 2017 På 1.11.2017 den 23.09, AnonymBruker skrev: Opplever nesten hver gang jeg er her på KG at folk rett og slett ikke klarer å svare saklig og modent på innlegg. Nesten alltid er jeg innom tråder der folk svarer noe så inni hampen barnslig, og attpåtil proklamerer at det er TS eller noen andre som har dårlig/barnslig oppførsel osv. Hva søren er greia med det? Hvorfor kan man ikke bare oppføre seg som voksne mennesker? Og hva er greia med å drive å plusse alle disse barnslige svarene? Er folk på KG fordi de selv blir mobbet på arbeidsplassen eller noe og må "ta igjen" på andre på en måte som ikke vises i offentligheten? Anonymkode: 6b76e...801 Internett i et nøtteskall
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #26 Skrevet 5. november 2017 På 2.11.2017 den 13.06, Calandria skrev: Kjedelig om alt skal være seriøst hele tiden, må jo være lov å være litt barnslig av og til Enig, livet er for kort til å bare være seriøs hele tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå