WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #41 Skrevet 2. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen konspirasjonsteori, vi ser dette dag etter dag her på KG at sosialistene her inne forskjellsbehandles mot de med feil meninger av MODS. Anonymkode: dfb52...047 Uenig. Såfremt tråden følger reglene til KG så er det innafor
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #42 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, sosialister kan bryte reglene så mye de vil uten å bli utestengt, mens terskelen for utestenging er veldig lav for de med andre meninger Anonymkode: dfb52...047 Det er ikke sosialister som blir prioritert. Det er de med hatytringer og rasisme som får som fortjent. Kommer man med hatytringer og rasisme så er det jo en selvfølge at man får munnbind. Hva trodde du? At det er greit? Anonymkode: 0708f...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #43 Skrevet 2. november 2017 56 minutter siden, WubWub skrev: Uenig. Såfremt tråden følger reglene til KG så er det innafor Det er dessverre ikke nok , enkelte MODS styrer etter eget politisk ståsted, ikke etter KGs regler 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sosialister som blir prioritert. Det er de med hatytringer og rasisme som får som fortjent. Kommer man med hatytringer og rasisme så er det jo en selvfølge at man får munnbind. Hva trodde du? At det er greit? Anonymkode: 0708f...6b7 Alle som skriver noe disse MODS ikke er enige i blir sparket ut, spiller ingen rolle om det er rasisme eller ikke. Anonymkode: dfb52...047
jabx Skrevet 2. november 2017 #44 Skrevet 2. november 2017 (endret) 20 timer siden, NotNaomi skrev: Skal en utsette noen for grove personangrep? Det er aldri ens ansvar hvordan andre oppfører seg,men en er jo ansvarlig for egne handlinger ? Hvem sitt ansvar det er, er en helt annen diskusjon. Jeg bare gjorde en observasjon om at WubWub har forandret oppførsel, og samtidig mener han at han opplever færre angrep mot seg selv. Jeg aner en sammenheng. Jeg mener å huske at WubWub ikke akkurat nølte med å provosere så mye han bare kunne, for eksempel. Når man gjør det, så kan man forvente svar på tiltale. Endret 2. november 2017 av jabx 3
jabx Skrevet 2. november 2017 #45 Skrevet 2. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, sosialister kan bryte reglene så mye de vil uten å bli utestengt, mens terskelen for utestenging er veldig lav for de med andre meninger Anonymkode: dfb52...047 Er jeg en sosialist, mener du? Jeg kan ikke huske å ha fått noen advarsel el.l. for mine (og forholdsvis hyppige) kritiske kommentarer mot ikke-vestlig innvandring på dette forumet, i det minste. Endret 2. november 2017 av jabx
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #46 Skrevet 2. november 2017 2 hours ago, WubWub said: man blir ikke sparket ut for å ha "feil meninger" Jeg har merket at tråder om pedofile og hasj ofte blir ryddet fordi det er "liberale holdninger til pedofili" eller "oppfordring til hasjbruk". Så sånn sett er det noen meninger det ikke er lov å ha, og jeg regner med man blir utestengt om man fortsetter snakke om det i tråder Anonymkode: c9f4e...d0f
WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #47 Skrevet 2. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har merket at tråder om pedofile og hasj ofte blir ryddet fordi det er "liberale holdninger til pedofili" eller "oppfordring til hasjbruk". Så sånn sett er det noen meninger det ikke er lov å ha, og jeg regner med man blir utestengt om man fortsetter snakke om det i tråder Anonymkode: c9f4e...d0f Løsningen her er veldig enkel; Ikke vær liberal til narkotika.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #48 Skrevet 2. november 2017 21 timer siden, NotNaomi skrev: Du skriver det som om at det er en god side du har? Jeg tenker at har en først begynt "å ta igjen " bare eskalerer det. Og ikke minst får den som angriper først,viljen sin. De vil jo bare ha oppmerksomhet. God eller dårlig, jeg er egentlig ikke opptatt av å være noen av delene. Jeg ble bare møkk lei av å forsøke å få til minnelige løsninger alltid, så nå blir det heller konflikt om folk ikke gir seg. Skal sies at folk i virkeligheten får flere sjanser til å gi seg, jeg ønsker ikke å være en kverulerende eller voldelig drittsekk. Men om de ikke gir seg, så svarer jeg med samme mynt. Anonymkode: d2713...d64
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #49 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har merket at tråder om pedofile og hasj ofte blir ryddet fordi det er "liberale holdninger til pedofili" eller "oppfordring til hasjbruk". Så sånn sett er det noen meninger det ikke er lov å ha, og jeg regner med man blir utestengt om man fortsetter snakke om det i tråder Anonymkode: c9f4e...d0f Men enkelte ting skal man jo så klart ikke fremme. Så som dette du nevner. Samme med selvmord og anoreksi, og så klart rasisme og hatytringer. Det er ikke snakk om at du ikke får ytra dine meninger, men det er for å beskytte andre. Jeg synes det er helt på sin plass at moderatorer slår ned på slikt. Skulle bare ønske de var flinkere til å slå ned på hatytringer mot kvinner her inne også. Dessverre er det mye hatefulle innlegg mot kvinner her på kg. Anonymkode: 0708f...6b7 1
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2017 #50 Skrevet 2. november 2017 23 timer siden, WubWub skrev: Har det vært en skarp nedgang i personangrep på forumet det siste året eller er dette en subjektiv oppfatning av rikets tilstand? Min opplevelse er at i perioden 2014 til starten av 2016 var det nærmest som ville vesten på KG, frem til Tekola sin regjeringstid. Nå ser jeg svært sjeldent personangrep og dette er utelukkende positivt. I perioden 2014-2016 kunne jeg ikke delta i en debatt uten å motta minst 5-10 ukvemsord, grove personangrep og det som verre er. Men i løpet av de siste 2 månedene har jeg bare mottatt 1 personangrep. Min personlige mening er at atmosfæren og miljøet på KG har blitt mindre fiendtlig det siste året. Hva tenker du? Jeg synes KG har blitt tamt og er rult av folk med lange tær. Jeg vill ha full krig.
Nappetass1 Skrevet 2. november 2017 #51 Skrevet 2. november 2017 (endret) 23 timer siden, WubWub skrev: Har det vært en skarp nedgang i personangrep på forumet det siste året eller er dette en subjektiv oppfatning av rikets tilstand? Min opplevelse er at i perioden 2014 til starten av 2016 var det nærmest som ville vesten på KG, frem til Tekola sin regjeringstid. Nå ser jeg svært sjeldent personangrep og dette er utelukkende positivt. I perioden 2014-2016 kunne jeg ikke delta i en debatt uten å motta minst 5-10 ukvemsord, grove personangrep og det som verre er. Men i løpet av de siste 2 månedene har jeg bare mottatt 1 personangrep. Min personlige mening er at atmosfæren og miljøet på KG har blitt mindre fiendtlig det siste året. Hva tenker du? Jeg har vel igrunn ikke vært her inne lenge nok til å gi deg et legitimt svar. Det jeg imidlertid er supernysgjerrig på Wubs er hvorfor du gikk fra å være KG's nær høyst elskede kverulant og rævnisse til denne tamme brukeren? Hva skjedde her? (Edit; rimeligvis er vel dette brukerdebatt. Men ååå jeg bare må vite!) Endret 2. november 2017 av Nappetass1
WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #52 Skrevet 2. november 2017 (endret) 17 minutter siden, Nappetass1 skrev: J1 Endret 2. november 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #53 Skrevet 2. november 2017 2 timer siden, jabx skrev: Er jeg en sosialist, mener du? Jeg kan ikke huske å ha fått noen advarsel el.l. for mine (og forholdsvis hyppige) kritiske kommentarer mot ikke-vestlig innvandring på dette forumet, i det minste. Svarte ikke deg, og var heller ikke deg jeg siktet til. Var heller en viss annen bruker som spyr rundt seg kommentarer om at liberalister bør steriliseres, sendes i leirer som MODS tydeligvis synes er greit og forsvarer Anonymkode: dfb52...047
jabx Skrevet 2. november 2017 #54 Skrevet 2. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svarte ikke deg, og var heller ikke deg jeg siktet til. Var heller en viss annen bruker som spyr rundt seg kommentarer om at liberalister bør steriliseres, sendes i leirer som MODS tydeligvis synes er greit og forsvarer Anonymkode: dfb52...047 Vel, jeg har fått kjeft av moderatorer for å "hetse" liberalister. Jeg har riktignok ikke tatt til orde for å drepe liberalister, men jeg har ikke akkurat kommet med rosende ord om disse... personene med en mildt sagt ond og jævlig ideologi.
WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #56 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Nappetass1 skrev: K? G?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #57 Skrevet 2. november 2017 Prøv å skriv følgende på Kjæledyrforumet, så tenker jeg pipa får en annen låt Da skal du se at det ikke vil mangle på personangrep 1) Jeg skjønner ikke hvorfor hunden min er så syk. Han spyr opp tacoen jeg gir han hele tiden. 2) Hunden skjønner ikke hvem som er sjefen, selv om jeg gir han klar beskjed. Han klikker også når han ligger i buret om natta og når jeg på jobb. Anonymkode: 2eeaa...8bc
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #58 Skrevet 9. april 2018 Virker som forumet har roet seg ned ja. Hvorfor vet jeg ikke. Anonymkode: f9351...350
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå