WubWub Skrevet 1. november 2017 Forfatter #21 Skrevet 1. november 2017 13 minutter siden, NotNaomi skrev: Du skriver det som om at det er en god side du har? Jeg tenker at har en først begynt "å ta igjen " bare eskalerer det. Og ikke minst får den som angriper først,viljen sin. De vil jo bare ha oppmerksomhet. Helt enig med deg. Jo flere som jobber for De-eskalering jo bedre
ops2 Skrevet 1. november 2017 #22 Skrevet 1. november 2017 Jeg tror jeg virker sint og krass noen ganger. Enkelte tema har jeg debattert så mange ganger at jeg føler jeg gjentar meg selv. Slik at en AB kan få et surt svar som egentlig er et sluttprodukt av mange debatter med andre AB. Det er noen her som bruker sitt nick hele tiden, og selv om jeg er himla uenig, så respekter jeg de for å bruke nicket og ikke AB. Noen ganger burde en ta en dags pause, og jeg gjør også det. Noen ganger har jeg rett og slett det for travelt til å bruke tid på KG, noen ganger gidder jeg ikke. 3
WubWub Skrevet 1. november 2017 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2017 4 minutter siden, ops2 skrev: Jeg tror jeg virker sint og krass noen ganger. Enkelte tema har jeg debattert så mange ganger at jeg føler jeg gjentar meg selv. Slik at en AB kan få et surt svar som egentlig er et sluttprodukt av mange debatter med andre AB. Det er noen her som bruker sitt nick hele tiden, og selv om jeg er himla uenig, så respekter jeg de for å bruke nicket og ikke AB. Noen ganger burde en ta en dags pause, og jeg gjør også det. Noen ganger har jeg rett og slett det for travelt til å bruke tid på KG, noen ganger gidder jeg ikke. Min opplevelse av deg er at du er ekstremt kunnskapsrik, objektiv og du sier det som det er.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #24 Skrevet 1. november 2017 17 minutter siden, NotNaomi skrev: Du skriver det som om at det er en god side du har? Jeg tenker at har en først begynt "å ta igjen " bare eskalerer det. Og ikke minst får den som angriper først,viljen sin. De vil jo bare ha oppmerksomhet. Jeg er ikke AB du svarte. Men jeg og liker bedre å velge selv om jeg skal ta en kamp eller ignorere noen enn å løse konfikter med å dra inn 3 part (moderator). Det siste føles bare sippete. Anonymkode: 40192...0b1
WubWub Skrevet 1. november 2017 Forfatter #25 Skrevet 1. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke AB du svarte. Men jeg og liker bedre å velge selv om jeg skal ta en kamp eller ignorere noen enn å løse konfikter med å dra inn 3 part (moderator). Det siste føles bare sippete. Anonymkode: 40192...0b1 Det er ingenting sippete ved å melde lovbrudd til politiet, ei heller er det sippete å melde regelbrudd til moderator. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #26 Skrevet 1. november 2017 Synes jeg mottar hersketeknikker og personangrep i svært mange svar jeg får. Anonymkode: 0f3f8...699
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #27 Skrevet 1. november 2017 Dette er ikke rart i det hele tatt. Du skrev masse kontroversielle og slemme ting før, og fikk derfor mye negativ tilbakemelding. Nå har du begynt å bli "politisk korrekt" hele tiden og får derfor mer likes. Anonymkode: c9f4e...d0f 9
WubWub Skrevet 1. november 2017 Forfatter #28 Skrevet 1. november 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes jeg mottar hersketeknikker og personangrep i svært mange svar jeg får. Anonymkode: 0f3f8...699 Ikke glem å trykk på "rapport" knappen hver gang dette skjer Endret 1. november 2017 av WubWub 2
Tyrk40 Skrevet 1. november 2017 #29 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Millimani skrev: @Tyrk40 hva mener du? mener du å tagge @Tekola ? Nei..Jeg lurte bare på hva Tekola er/betyr for noe..Men jeg fant det jo ut nå som det var skrevet @Tekola
Mari Y Skrevet 1. november 2017 #30 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, WubWub skrev: Har det vært en skarp nedgang i personangrep på forumet det siste året eller er dette en subjektiv oppfatning av rikets tilstand? Min opplevelse er at i perioden 2014 til starten av 2016 var det nærmest som ville vesten på KG, frem til Tekola sin regjeringstid. Nå ser jeg svært sjeldent personangrep og dette er utelukkende positivt. I perioden 2014-2016 kunne jeg ikke delta i en debatt uten å motta minst 5-10 ukvemsord, grove personangrep og det som verre er. Men i løpet av de siste 2 månedene har jeg bare mottatt 1 personangrep. Min personlige mening er at atmosfæren og miljøet på KG har blitt mindre fiendtlig det siste året. Hva tenker du? Sånn delvis. Kan hende dem som spyr ut mest usakligheter har blitt fjernet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #31 Skrevet 2. november 2017 Jeg merker at flere har blitt mer subtile i sine angrep. Det er noen her inne som spyr ut eder og galle mot kvinnekjønnet. De bare må rakke ned på damer og de viser et generelt stort kvinnehat. Men de smører sine ord inn i glitter og regnbuer. Jeg har flere ganger blitt sinte på disse kvinnehaterene og ferska deres budskap. Noe som har resultert i at disse kvinnehaterene har rapportert meg for personangrep. Så det er fult lovlig å gå til angrep på en hel menneskegruppe her, men det er ikke lov å forsvare seg når man blir indirekte krenka. Anonymkode: 0708f...6b7 4
makkapakka Skrevet 2. november 2017 #32 Skrevet 2. november 2017 Har ikke merket at personangrepene har gitt seg nei
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #33 Skrevet 2. november 2017 MODS har jo aktivt sparket ut alle med feil meninger som ikke er forhåndsgodkjent på Youngstorget, når det ikke er noen uenigheter og alle mener akkurat det samme blir det ikke mye personangrep heller. Anonymkode: dfb52...047
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. november 2017 #34 Skrevet 2. november 2017 Har ikke opplevd direkte personangrep, heller idiotiske svar noen ganger og litt hersketeknikk.
WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #35 Skrevet 2. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: MODS har jo aktivt sparket ut alle med feil meninger som ikke er forhåndsgodkjent på Youngstorget, når det ikke er noen uenigheter og alle mener akkurat det samme blir det ikke mye personangrep heller. Anonymkode: dfb52...047 man blir ikke sparket ut for å ha "feil meninger"
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #36 Skrevet 2. november 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: man blir ikke sparket ut for å ha "feil meninger" Joda, det skjer rett som det er, med tulle begrunnelser som at man kommer med "hatefulle ytringer" "ensidig meningspåvirkning" og liknende. Mens når deres egne på sosialistisk side bryter reglene slipper de unna med det gang på gang, spesielt en bruk er veldig ille og bryter reglene i nesten alle tråder han deltar i, men får aldri noe konsekvenser om man rapporterer. Anonymkode: dfb52...047
WubWub Skrevet 2. november 2017 Forfatter #37 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, det skjer rett som det er, med tulle begrunnelser som at man kommer med "hatefulle ytringer" "ensidig meningspåvirkning" og liknende. Mens når deres egne på sosialistisk side bryter reglene slipper de unna med det gang på gang, spesielt en bruk er veldig ille og bryter reglene i nesten alle tråder han deltar i, men får aldri noe konsekvenser om man rapporterer. Anonymkode: dfb52...047 Jeg har 24 000+ likes. De fleste har jeg fått når jeg har kritisert sosialisme og innvandringspolitikken. Har aldri blitt hivd ut for å "ha feil meninger" så denne konspirasjonsteorien er tull 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #38 Skrevet 2. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det skjer rett som det er, med tulle begrunnelser som at man kommer med "hatefulle ytringer" "ensidig meningspåvirkning" og liknende. Mens når deres egne på sosialistisk side bryter reglene slipper de unna med det gang på gang, spesielt en bruk er veldig ille og bryter reglene i nesten alle tråder han deltar i, men får aldri noe konsekvenser om man rapporterer. Anonymkode: dfb52...047 Woohaa. Har du sniffa konspirasjonsteorier? Greit at venstresiden bør få mer respekt fra spinnville mørkeblå gærninger, men begge sider har like mye de skulle sagt. Til og med her inne på kg. Anonymkode: 0708f...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #39 Skrevet 2. november 2017 49 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har 24 000+ likes. De fleste har jeg fått når jeg har kritisert sosialisme og innvandringspolitikken. Har aldri blitt hivd ut for å "ha feil meninger" så denne konspirasjonsteorien er tull Det er ingen konspirasjonsteori, vi ser dette dag etter dag her på KG at sosialistene her inne forskjellsbehandles mot de med feil meninger av MODS. Anonymkode: dfb52...047
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #40 Skrevet 2. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Woohaa. Har du sniffa konspirasjonsteorier? Greit at venstresiden bør få mer respekt fra spinnville mørkeblå gærninger, men begge sider har like mye de skulle sagt. Til og med her inne på kg. Anonymkode: 0708f...6b7 Nei, sosialister kan bryte reglene så mye de vil uten å bli utestengt, mens terskelen for utestenging er veldig lav for de med andre meninger Anonymkode: dfb52...047 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå