Gå til innhold

Han liker skinnklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er veldig begeistret for skinnklær på damer,ikke noe gale i det.

Men i det siste har han funnet at han blir enda mer tent på å bruke skinnbukser selv,det gjør han mer opphisset

av følelsen av det mot kroppen. I det siste har han brukt min skinnbukse siden han ikke har noen selv.

Skal sies at det er kun det han liker å bruke,og grunnen til at d ble dame bukse er fordi det er skinnklær for damer som tenner han.

Er ikke redd for at han er homo,han tenner på meg og jenter generelt. Men hvordan ville dere ha reagert på denne situasjonen?

Anonymkode: fb311...a9a

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Klart han er homo, alt tyder på det,

:sarkasme:

Skrevet

Selvsagt liker han det. Lukter som ny bil :-)

• Liker 1
Skrevet

Er mann

Toleranse er viktig, så lenge det ikke går ut over andre.

Skal en drepe lyst, glede, det synes jeg ikke er vits. Synes det er viktig å ta ting med et smil. Det er mange andre lyster som er mye værre en å gå i ei dame skinnbukse, Se det positive, får han ikke fin rumpe da.😊

Har ei tur bukse som er dame modell, sitter som et skudd.

Anonymkode: ca07b...ae7

Skrevet
9 timer siden, Calandria skrev:

Klart han er homo, alt tyder på det,

:sarkasme:

Jepp, homo!!

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke redd for at han er homo,han tenner på meg og jenter generelt. Men hvordan ville dere ha reagert på denne situasjonen?

Les den setningen høyt for deg selv. Også tenker du på hva det vil si å være homofil. 

bare fordi man har en fetish for skinn, betyr ikke det at man tenner på, og forelsker seg i same kjønn, det er ikke sånn legning fungerer. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Les den setningen høyt for deg selv. Også tenker du på hva det vil si å være homofil. 

bare fordi man har en fetish for skinn, betyr ikke det at man tenner på, og forelsker seg i same kjønn, det er ikke sånn legning fungerer. 

Ahhhh... jeg trodde at alle som liker skinn var homser jeg altså.... :laugh:

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er veldig begeistret for skinnklær på damer,ikke noe gale i det.

Men i det siste har han funnet at han blir enda mer tent på å bruke skinnbukser selv,det gjør han mer opphisset

av følelsen av det mot kroppen. I det siste har han brukt min skinnbukse siden han ikke har noen selv.

Skal sies at det er kun det han liker å bruke,og grunnen til at d ble dame bukse er fordi det er skinnklær for damer som tenner han.

Kult. Blir ikke den skinnbuksen veldig trang på han da? Eller han kanskje liker trange dameskinnbukser? Kult:)

Anonymkode: 1ad5d...9cf

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult. Blir ikke den skinnbuksen veldig trang på han da? Eller han kanskje liker trange dameskinnbukser? Kult:)

Anonymkode: 1ad5d...9cf

De blir trang. Den buksen passer faktisk bedre på han enn meg😅

Han liker at de er thigt. Han har og sagt at han vurderer catsuit,men da den som er beregnet for menn🙂

Blir jo pirrende og interessant

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nu må i undskylde jeg skriver på dansk, men jeg kommer fra Danmark. Håber det går...smiler

Til emnet. jeg genkender til fulde din mands interesse. Jeg har det på samme måde, og der har IKKE NOGET MED HOMO AT GØRE. Jeg tænder overhovedet ikke på mænd i skind i øvrigt.

Jeg bliver også veldig tændt af kvinder i skinntøj og elsker selv at gå i skinnbukser og have sex med skinntøjet på. Så nyd det og lad fantasierne blomstre i Jeres liv. 

• Liker 1
Skrevet
På 2.11.2017 den 6.49, Hottrio skrev:

Ahhhh... jeg trodde at alle som liker skinn var homser jeg altså.... :laugh:

Har skinnbukse jeg, men bruker den sjelden utenom MC sesongen

Anonymkode: 96ee3...c83

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Bruker det til tider da jeg finner riktig stil og attitude 😎 De få,  jeg har fått negative kommentarer fra, tenker jeg bare at de har liten selvtillit selv. positive Kommentarer har det vært flere av derimot.

Er ikke homoseksuell, men ser på meg selv som en litt mer liberal og rund i kantene enn de fleste.

Vi lever i 2019. våg å være annerledes!

IMG_E0940.JPG

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ledd.

Anonymkode: 2c78b...10b

Skrevet (endret)

Homo, ja. Freddie Mercury hadde skinnbukser. Ergo....

Endret av Rotemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...