Gå til innhold

Kronprinsessen sammenlignes med stripperske

Fremhevede innlegg

Gjest Rimfrost
Skrevet
Mette Marit

Renate Barsgård

Mange likheter her :)

Skulle ho Renatedama være 34 år ???? :o Ser hun ikke litt eldre ut enn det ?

Ikke at det er relevant...

Hadde det ikke vært for av dattra hans hadde gifta seg med en kongelig hadde vi nok neppe hørt noe til Mr.Høyby eller. Mennesker som er i rampelyset har enten et vakkert ytre, et talent eller de er bare jævli flinke til å finne på "stunts" og tvinge oppmerksomheten sin vei. Sven.O kommer nok i den siste kategorien.

Deler slettet. Det er visse ting vi ikke kaller andre mennesker her på KG.

Tusenfryd - moderator

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Hun er da ikke stripper nå, hun er skoleelev.

Hun skal få seg en utdannelse.Og det er mer enn mm har..

Og hun (Renate)har da ikke drevet med noe ulovlig ?

(og mm har da drevet med mye verre ting enn stripping..)

Bare en liten kommentar til det at mette-marit ikke har utdannelse: Så vidt meg bekjent så har hun studert ved universitetet. For å komme inn der må man ha generell studiekompetanse. Renate skal bli omsorgsarbeider eller hjelpepleier etter hva jeg har hørt. Det er en utdanning ved en videregående skole. Ergo: Mette-marit har høyere utdanning enn Renate vil få når hun er ferdig på skolen.

Nå kan det jo sies at Renate vil få seg ett yrke på bakgrunn av skolegangen sin - og det hor jo ikke mette-marit oppnådd. Hun har jo giftet seg til sin stilling :wink:

Gjest Even crueler
Skrevet
Uten å kjenne MM eller Renate det aller minste, så synes jeg da ikke det var noen urimelig kommentar fra den godeste Sven O. Begge er blide, blonde, enkle sørlandsjenter. (Eller var ikke Renate fra sørlandet? Vel uansett.) Begge virker som typiske omsorgspersoner; MM trives godt i morsrollen, hun stripperen har begynt på en typisk omsorgsutdannelse hun skal falle tilbake på når strippetiden er slutt.

Ærlig talt, å være stripper gjør deg da ikke til et forferdelig menneske eller noe. Det får være måte på snobbethet.

Jo, Renate er fra Vennesla like ved Kristiansand og hun er stripper og hjelpepleier.

Mette-Marit er også uten noen spesiell utdannelse (hun påbegynte flere ting men hoppet av på alt) og hun er enkel verbal og intellektuelt (hvertfall det man kan få inntrykk av).

Mette-Marit ser tross alt noe bedre ut enn stripperen Renate da...det skal hun ha.

Men Sven O. kjenner datteren sin best, så hvis han sier at det kan være likheter i personligheten til de eller andre ting så er det vel det da.

Isåfall har Haakon og Sven O. noe felles.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hvorfor i dte hele tatt nevne stripperske i overskriften?

Blir kvalm av avisene jeg :kvalm: Men de gir vel folk bare det de vil ha!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan hende MM har gjort mye dumt tidligere, det begynner å bli noen år siden. Det er tydeligvis ikke lenge siden Renate poserte i sputniktruse i VG.

Skrevet

Sven O må da få si at Mette Marit har like personlighetstrekk som med hans kjæreste uten at han skal bli hengt ut for det.

Enig !!!

Skrevet

Joda, MM har studert, både her og der. :roll: Men har hun noen gang fullført en utdannelse? Har hun noen gang bestått en eksamen ved universitet/høyskole?

Nope...

Gjest Anonymous
Skrevet
Mener selvsagt ikke at strippere ikke kan ha fin personlighet men viklingen på artikkelen; gamle Sven O gifter seg med en ung stripperske er vel ikke en passende sammenheng å dra kongelige inn i. Hvertfall ikke når alle vet hvilket dårlig forhold de to har fra før av.

Haha, selvsagt er det passende å dra inn kongelige i det. Hvordan tror du tabloidene ellers fyller budsjettene? Herregud. Så mange dere er, o naive mennesker.

Gjest happyending
Skrevet

Hvor står det at MM ikke har fullført noe av det hun begynte på av høyere utdanning? En fugl har hvertfall hviska meg i øret at hun har toppkarakterer fra videregående etter at hun tok opp fag som privatist... Nuvel, det var ikke det viktige..

Jeg syns forøvig det må være dødskult for Sven O`s barnebarn å få ei bestemor som er yngre enn foreldrene dems og som attpåtil er stripper.. Det får sikkert liv i familien, og jeg tenker de er kjempestolte.. Og for ikke å glemme, MM og hennes søsken å få ei yngre/jevnaldrende stemor.. :hoho: Sååå misunnelig er man..

Nei, seriøst, noen burde beskyttes mot seg selv..

Skrevet

På Kongehuset.no står det under bakgrunn på mm:

"Etter et halvt års avbrekk ved Wangaretta high School i Australia, flyttet hun til Kristiandsand katedral skole der hun tok eksamen fra videregående skole i 1994.

i 1997 ble exsamen Phiolsophium avlagt ved Agder Distriktshøgskole.hun har fulgt forelesninger ved Det Samfunnsvitenskapelige og Det Historiske filosofiske faktultet ved Universet i Oslo.

2002-2003 studerete og avla eksamner innen bistand-og utviklingsspørsmålet ved School of Orental and African studies.

De andre på Kongehuset.no har utdannelse ,mens mm har bakgrunn...

Gjest happyending
Skrevet

Okei, men jeg vet at hun har forbedret karakterene sine fra videregående ved en privatskole i Oslo, men jeg husker ikke hva den heter.. Og så studerte hun jo sosialantropologi når hun møtte haakon.. Om hun fullførte er en annen sak, jeg tror ikke hun gjorde det pga oppstyret rundt dem og at hun hadde så mye annet å lære.. Vi tenker gjerne ikke over alt de må kunne.. Men de må jo kunne hele historien til Norge og kjenne Norge godt, samt kunne mye om kongehistorien til andre land.. De kan jo få mange rare spørsmål når de representerer, da må de jo kunne svare noe annet enn vet ikke... Men egentlig så driter jeg litt i hva slags utdannelse hun har, jeg syns hun gjør en flott jobb jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet
På Kongehuset.no står det under bakgrunn på mm:

"Etter et halvt års avbrekk ved Wangaretta high School i Australia, flyttet hun til Kristiandsand katedral skole der hun tok eksamen fra videregående skole i 1994.

i 1997 ble exsamen Phiolsophium avlagt ved Agder Distriktshøgskole.hun har fulgt forelesninger ved Det Samfunnsvitenskapelige og Det Historiske filosofiske faktultet ved Universet i Oslo.

2002-2003 studerete og avla eksamner innen bistand-og utviklingsspørsmålet ved School of Orental and African studies.

De andre på Kongehuset.no har utdannelse ,mens mm har bakgrunn...

Mette-Marit hadde elendige karakterer fra Vidergående i Kristiansand. Derfor ville hun forbedre dem ved Bjørknes i Oslo. Imidlertid gikk ikke det så bra: hun jobbet masse som servitør ved siden av skolen, ble gravid og var før det ganske mye på nattklubber.

I alt dette oppstyret har hun ennå ikke fullført noen eksamener eller studium.

Hun kan helt sikkert hvis hun vil, men ennå har hun altså ikke fullført noen studium.Nå er hun jo 31 år og har 2 barn, så det spørs jo hvor mye hun vil prioritere en lang utdannelse nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

jo, hun fullførte på bjørknes med gode karakterer.. Man kommer ikke inn på sosialantropologi uten gode karakterer.. Og det var moren hennes som passet marius mens hun studerte, så det gikk veldig fint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...