Gå til innhold

Drikke som ser ut som whisky

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

"Sukkerkulør er en brunsvart farge som fremstilles ved karamellisering av sukker. Den brukes som tilsetning til sauser og andre matvarer for å gi dem en riktig brunfarge. Navnet kommer av at det er karamellisert sukker tilsatt passe mengde vann som er råstoffet. Fargen brukes også i brunt brennevin som whisky og cognac til justering av fargen.

Fargestoffet har eget E-nummer( E 150 ) som godkjent tilsetning i konsumvarer."images?q=tbn:ANd9GcTqvn6JImkYfmC7JEyyGx_

Anonymkode: a2a8e...044

Takk for tipset :)

Anonymkode: 2977a...1d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, Axl Rose said:

Hvorfor skal det se ut som whisky og ikke være alkohol?

Fordi jeg ønsker det skal se autentisk ut, men likevel ikke inneholde alkohol som barnet mitt kan drikke seg full på.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ønsker det skal se autentisk ut, men likevel ikke inneholde alkohol som barnet mitt kan drikke seg full på.

Helt off topic, men hvor gammelt er barnet ditt? Jeg har tre barn  og barskap. Og frykter ikke at de skal drikke seg fulle ved et uhell eller bare fordi det er der. Det er heller noe jeg kommer til å passe på når de er ungdommer og stjeler.

Anonymkode: 3a4e1...c72

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Helt off topic, men hvor gammelt er barnet ditt? Jeg har tre barn  og barskap. Og frykter ikke at de skal drikke seg fulle ved et uhell eller bare fordi det er der. Det er heller noe jeg kommer til å passe på når de er ungdommer og stjeler.

Anonymkode: 3a4e1...c72

Dette skal stå i stuen. som en pynteting, ikke inne i ett barskap. 

Jeg vil heller ha noe som ligner alkohol enn å måte passe på hele tiden.

Ser ikke noe problem i det, og heler ikke at jeg lyst på ett pent hjem

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...