Gå til innhold

Fest og gammel flamme.. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt ja til å hjelpe til med en litt større fest som er om to uker, og på denne festen kommer en som jeg datet en stund og var storm forelsket i. Uten å gå i for mye detaljer så ble det altså ikke oss. Jeg føler det går helt greit med meg og er over det vonde nå, men likevel gruer jeg meg litt til å møte på han igjen. Samtidig som jeg gleder meg litt også, noe jeg skulle ønske jeg ikke gjorde... Jeg kan ikke gå ifra å hjelpe til, og siden jeg er student så skal jeg overnatte hos venninnen min. Så jeg kan ikke finne på en unnskyldning for hvorfor jeg må dra før festen etter at vi har ordnet i stand... 

Tenker på alt det negative som kan skje.. Hva om han har møtt noen andre og hun er med, eller jeg får vite det om hun ikke er med? Hvordan holder jeg da maska.. Hva om han ignorerer meg helt.. Hva om han IKKE ignorerer meg, men kommer bort til meg for å prate... 

Jeg er så redd for at de vonde følelsene jeg har jobbet meg igjennom nå skal komme tilbake og at jeg må jobbe meg igjennom de om igjen.. Noen tips for å komme seg gjennom kvelden? Ønsker jo å ha det gøy og kose meg, ikke holde igjen tårer..

Anonymkode: 7c270...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er greit å få møtt han igjen. Kanskje han viser seg å ikke være det helt store likevel, og da vil du få det bedre med deg selv i ettertid :) Bare bit tenna sammen, så skal du se det blir en fin kveld likevel :) 

Bare ikke bli den fulle, slitsomme jenta som ønsker å prate og ordne opp 😏

Anonymkode: cef78...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis sier han hei hvordan går det og forholder seg med folkeskikk mot deg, og du burde gjøre det samme og ikke tenke wow åhnei der er han, åhnei omg han har med en annen dame, hun er sikkert kjempe bitch. 

Dette går nok helt fint. Bare forhold deg dempet og normalt høflig. 
 

Anonymkode: c785c...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...