Gå til innhold

Jobbflørt med yngre trainee


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Allo. Jeg er en 36 år gammel skilt kvinne som jobber i et større firma. Det siste året har vi hatt en trainee på vår avdeling. Han er 25. Jeg er ikke hans veileder, men vi jobber mye sammen i perioder. Vi har fra begynnelsen hatt en god tone, som i at vi er på samme frekvens, har lik humor og deler et par store interesser. Fra ganske tidlig av markerte han interesse for meg utover det kollegiale - jeg avslo pent og begrunnet det med jobbsituasjon. Derfra har jeg vært nøye på å ikke treffes på fritiden eller i sammenhenger som ikke er tilknyttet jobb. Jeg har ønsket å være tydelig og ikke sende blandede signaler. Likevel har han gradvis blitt en fortrolig og vi har utviklet et spesielt vennskap. Etterhvert har mine tanker om ham skiftet karakter og jeg føler meg veldig tiltrukket av ham. Dette har jeg prøvd å kvele, igjen og igjen, men det viser seg vanskelig. Så. For noen dager siden bekjenner han at han er forelsket i meg og at han ønsker å satse på oss. 

Jeg lurer på hva jeg risikerer om jeg agerer på dette. Om vi går åpent ut og begynner å date hverandre. Er det som å be om bråk? Jeg tenker ikke så mye på aldersforskjellen (jeg føler meg trygg på hvem han er og hva han står for), men selvsagt på jobbsituasjon. Jeg vil ikke gjøre noe galt og ønsker åpenhet. Noen råd?

Anonymkode: 05860...c34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det var veldig like omstendigheter da jeg møtte min nåværende samboer. Han var i en lederposisjon, jeg var ung og under veiledning. Han gikk til sin overordnede og forklarte situasjonen. Jeg byttet avdeling og så tok vi det derfra. Det var nok en hel del hvisking i gangene i begynnelsen, men det legger seg. Nå har vi vært sammen i nærmere fem år og begge jobber ennå i samme firma. Alt går bra så lenge du spiller åpent og lar de som trenger å vite, vite først. :)

Anonymkode: 7891e...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...