Gå til innhold

3 år mellom hver forelskelse....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste i en annen tråd at det er ei som forelsker seg hvert 6. år. Slik har det visst vært gående for henne.

mens jeg forelsker meg hvert 3. Forelsket meg nylig igejn for litt over ett år siden, så har kanskje to år igjen med følelser for denne mannen. Håper bare at neste klaffer!:/ hilsen kvinne 27

Anonymkode: 88732...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 år mellom hver gang her, bare at det hver eneste gang er ensidig. Så i 2027 er neste gang jeg er ulykkelig forelska!:) 

Sex har jeg bare hvert femte år (2007 og 2012), men det spøker for trenden nå som 2017 er i ferd med å ebbe ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det er sånn for mange av dere andre her også! Jeg har trodd jeg var unormal.... Prøvd å finne ut av meg selv. 
Går 5-8 år mellom hver gang her. 

Anonymkode: df7be...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å lese at det er sånn for mange av dere andre her også! Jeg har trodd jeg var unormal.... Prøvd å finne ut av meg selv. 
Går 5-8 år mellom hver gang her. 

Anonymkode: df7be...ba8

Er du du sammen med personen du forelsker deg i? Eller blir du værende forelsket i samme person alle disse årene?

hos meg har jeg bare erfart at en ny må til for at jeg skal komme over den forrige. Jeg vet ikke om dette bare er noe som hjernen min har innstilt seg på? Siden det har vært samme tidspunkt i hele livet mitt??? 

For jeg hadde barneforelskelser i grunnskolealder. Som kjendiser, tegnefigurer eller gutter på skolen. De forelskelsene er likevel ikke slik som i voksenlivet :P skikkelig forelska ble jeg for første gang på ungdomsskolen. Først da fikk jeg kjenne på sjalusifølelsen. Alle tre årene på ungdomsskolen i klassens kjekkas, men uten former og med den sjenansen hadde jeg ikke mye å stille opp med. Så sluttet vi der og jeg forelsket meg i en som var i 20 årene. Ulykkelig her også fordi vi bare rotet i fylla mens han var helt merkelig i edru tilstand.

Så i ei av samme kjønn, men som jeg ikke ble trist over. Fordi dette bare var en fase hvor jeg fikk følelser for kvinner og jeg visste at jeg egentlig er hetero. 

Så i en kompis. Denne varte også i tre år. Vi kunne nok blitt noe om jeg hadde tatt steget, men jeg lot følelsene fase ut. Da dukket nåværende mann opp. Men denne gangen heller ikke særlig lykkelig fordi han bor i et annet land og vi har begge jobber som tar det meste av tiden. 

Anonymkode: 88732...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...