Gå til innhold

Postkassen er tom.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har ventet på en pakke som hadde leveringsdato idag 31/10. Har følgt med på sporingssiden på Posten.no i dag, og siste varsel som kom opp er at pakken er utlevert 14:00. Dette er A-post som skulle leveres i postkassen min, men postkassen er tom. Sjekka den sist i 22:00 tiden ikveld..
Synes dette er veldig merkelig.. Noen som vet hva jeg bør gjøre, eller noen som har opplevd det samme?
Setter veldig stor pris på svar.

 

Skjermbilde 2017-10-31 kl. 23.47.09.png

Anonymkode: b2b1a...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er i postkassen din i morgen, eventuelt er den på postkontoret fordi den er for stor til å leveres i postkassa.

Anonymkode: 0da3b...679

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!
Det jeg har bestilt er ikke så veldig stort i størrelse, så trodde den skulle ha fått plass i den store postkassen min, hehe.
Men jeg får vente til imorgen å sjekke den igjen, og er den ikke der da, får jeg ringe posten å høre om de vet noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i årenes løp bestilt ganske mange pakker som definitivt ville fått plass i postkassen. Selv om jeg hadde fått for eksempel en avis eller en del reklame samme dag. Så ville jo all postenremdeles gått plass i postkassen. 

Men postbilen kjørte ikke ut pakkene likevel, så jeg har fleire ganger måtte stikke innom nærmeste postkontor eller sånn post i butikk...    

Anonymkode: b164a...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tina Selvik skrev:

Tusen takk for svar!
Det jeg har bestilt er ikke så veldig stort i størrelse, så trodde den skulle ha fått plass i den store postkassen min, hehe.
Men jeg får vente til imorgen å sjekke den igjen, og er den ikke der da, får jeg ringe posten å høre om de vet noe.

Hvis det er sporing på den, må du som regel signere på at du har fått den og da ligger den på postkontoret.
 

Har du kollinr, kan du ta deg en tur på postkontoret og spørre om de har pakken der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke uvanlig at posten sender ting på størrelse med en iPhone til postkontoret istedenfor å legge det i postkassa.... Idiotisk opplegg, men sånn er det

Anonymkode: 9adb0...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke uvanlig at posten sender ting på størrelse med en iPhone til postkontoret istedenfor å legge det i postkassa.... Idiotisk opplegg, men sånn er det

Anonymkode: 9adb0...e06

Det er da ikke posten som bestemmer hvor ting skal leveres. Det er avsender som avgjør om pakken skal leveres på postkontor eller i postkasse

Anonymkode: 603ab...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er da ikke posten som bestemmer hvor ting skal leveres. Det er avsender som avgjør om pakken skal leveres på postkontor eller i postkasse

Anonymkode: 603ab...4b3

Det er posten som.bestemmer om den er for stor. Har ofte fått beskjed fra avsender at pakken skal i postkassen, men posten leverer ikke og den må hentes.

Anonymkode: 8919a...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er posten som.bestemmer om den er for stor. Har ofte fått beskjed fra avsender at pakken skal i postkassen, men posten leverer ikke og den må hentes.

Anonymkode: 8919a...e58

Da er det ikke plass til den i postkassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Da er det ikke plass til den i postkassen

Åjoda, jeg har mange ganger opplevd å få hentelapp med "sendingen var for stor for postkassen" på småtteri på størrelse med en bok eller DVD, når postkassen hadde hatt plass til 3-4 pakker av samme størrelse. 

Anonymkode: 2fd5c...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke posten pakket den i kassa di, og du får hentelapp neste dag eller et par dager etter, om at den kan hentes på postkontoret. Har opplevd det veldig ofte her, selv om det er plass i postkassen. Det er ikke senderen som bestemmer dette, de kan ha sendt den som A post til postkassen din, men posten bestemmer seg for ikke å levere og dermed må du selv hente

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...