Rannva Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Etter en del kjolesurfing på nettet, forelsket jeg meg i en Sottetokjole. Selvsagt hadde ingen salonger denne inne, og heller ikke på listen over de de skulle ta inn (jeg måtte jo ringe rundt til de som har merket, tør ikke bestille på nettet uten å ha prøvt). I en salong i Lillesand var tonen en helt annen. De hadde den heller ikke inne, men skulle undersøke. Etter en halvtime ringte hun tilbake, og sa at kjolen ikke finnes på lager noe sted i Norge. Men hun skulle ringe et sentrallager i USA og høre. Nå ringte hun meg nettopp, og har bestillt den siste kjolen de hadde i den fargen (tror det er rett str også!!). Dette er fullstendig uten noen forpliktelser for meg, men hun håpet jeg kom innom for å prøve den! ( :o Selvfølgelig gjør jeg det!) Nå gleder jeg meg til den kommer om ca 4 uker.
Gjest Brud2005 Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Wow :o Slik hjelp er det ikke ofte man hører om. Får håpe at kjolen oppfyller forventningene dine nå da. Hold oss oppdatert.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 det var service det.. Jeg fikk bare høre at "vi har nok ikke stor nok kjole til deg", så gikk hun. :o Skjønner meg ikke på disse damene jeg da... Håper den passer da!
Gjest gjest 0 Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Så bra! Det kan kalles kundeservice det! Kan vi få se bilde av kjolen? :-) Pam
Shoegal Skrevet 25. januar 2005 #11 Skrevet 25. januar 2005 utrolig fin! er det lov å spørre om prisen på herligheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå