Gå til innhold

Jeg er så skeptisk til andre mennesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives ikke med folk jeg ikke kjenner veldig godt. Holder meg alltid i bakgrunnen og unngår alt som har med kontakt med andre å gjøre.Hvordan kan jeg klare å endre meg.

Jeg har blitt mye mobbet i skole. og litt i arbeidslivet.

Anonymkode: 69f86...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må tenke på at det faktisk kan være at de også føler seg like malplasert som det du gjør. At de også er like usikre. Man fokuserer litt for mye på seg selv og sine «plager» og glemmer litt at alle andre der ute også har sitt og stri med, selv om de ser perfekte ut for utenforstående. 

Anonymkode: 593ee...921

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
På 31.10.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Trives ikke med folk jeg ikke kjenner veldig godt. Holder meg alltid i bakgrunnen og unngår alt som har med kontakt med andre å gjøre.Hvordan kan jeg klare å endre meg.

Jeg har blitt mye mobbet i skole. og litt i arbeidslivet.

Du må bare bestemme deg. Det er ditt valg og ditt liv. Du gjør akkurat som du vil. Tenk på å være deg på en måte du står for,og ikke tenk på hva andre forventer. Folk liker hyggelige folk,men jeg tror de aller fleste liker bedre det ekte. Så "vær deg selv".

Du kan sikkert få hjelp fra psykolog,men jeg svarer enkelt det jeg tror er løsningen. Kan ikke skjønne hva annet som skal til ? :-)

Skrevet

Folk flest er sleipe slanger

Anonymkode: 38850...85a

Skrevet

Sleipe slanger har du den erfaringen? iKKE HI som skrev det.Jeg er tråd starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...