AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Hva har vært bra og hvorfor? Hva har vært dårlig og hvorfor? Hva vil du gjøre for å ha det enda bedre i november? Anonymkode: 48fff...531
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Nordmenn skriver: har du/dere hatt en fin dag? Ikke: har du hatt en fin måned? Anonymkode: 83402...7c1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn skriver: har du/dere hatt en fin dag? Ikke: har du hatt en fin måned? Anonymkode: 83402...7c1 Seriøst? Gjør de det? Åja, så hva hvis en nordmann lurer på hvordan «ferie-uken» har vært. Spør de fortsatt om du har hatt en bra dag? I stedet for å spørre om du har hatt en fin uke? Du er merkelig as Anonymkode: 48fff...531
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordmenn skriver: har du/dere hatt en fin dag? Ikke: har du hatt en fin måned? Anonymkode: 83402...7c1 Hahah! Hva faen? Nei, jeg er nordmann og vi spør ikke kun om du har hatt en bra dag, når vi lurer på hvordan uken, måneden eller året ditt har vært. Jeg på min side har hatt en slakk måned. Nedprioritert mye, lite trening, lite sosial og generelt bare kjørt i 2 gir denne måneden. Til neste måned ønsker jeg å bruk tiden mer effektiv, få gjort mest mulig ut av tiden og helst ligge litt foran med gjøremålene mine enn bak. Hva med deg TS?:) Anonymkode: 2e081...523
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Jepp reiser rundt i over 20 grader og sol Anonymkode: ad856...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå