AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Til mer en mann nyter sex, noe som kan være basert på hvordan jenta er, til fortere kommer de. Altså vil menn som har sex med svært pene jenter og med flott kropp, komme fortere. Så altså vil de mest sexy jentene sannsynligvis ha mye kortere sex økter. Er det sant og eventuelt er det irriterende? Anonymkode: f9e22...c4c
Gjest Alexis Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Tror ikke det stemmer. Har hatt noen ganske korte økter og jeg er ikke akkurat noe glansbilde
Sphere Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Tenning handler om langt mer enn utseende. De jeg har kommet raskest med, har vært de som har vært flinkest til å pirre meg, kjørt lange forspill, og vært veldig lidenskapelige. Men det handler om mange andre ting også. Nervøsitet og spenning kan slå ut på mange måter, og det å komme raskt er en av den. Første gang med ny partner pleier jeg også å komme raskere. Hvor lenge siden det har vært siden jeg har kommet, er også en faktor. Hvor røft man har seg også. I tillegg har du fetisjen min, som kan korte ned akten godt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Du mener at alle menn bare kommer så fort de kan? Heldigvis er det mange menn som avbryter og "holder igjen". Du kan jo snu opp ned på det; jo penere en dame er, jo mer opptatt blir han av å prestere. Er vel ikke morsomt at hun forteller alle sine (attraktive) venninner at han var elendig i senga? Anonymkode: 126ad...74c 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Nå har man seg vel primært med personer man tenner på, og dermed syns er sexy? Anonymkode: 868ba...c77
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Vi har vært gift i mange år, og vår sex varer stort sett omtrent et kvarter. Da har jeg kommet flere ganger, og mannen har kommet en gang. Noen ganger gjør vi mer utav det med langt forspill, og da varer sexen lenger. Men i hverdagen, så er det litt kjapp oppvarming, også har vi sex i ulike stillinger. Jeg får orgasme veldig lett, og vi er også godt samkjørte, så vi vet hva som trigger og hvilke metoder vi skal bruke for at den andre skal ha det best mulig. Mannen har god styring på sin orgasme, så han kan fint holde igjen endel ganger før han kommer. Jeg har ikke den styringen selv, så jeg får orgasme veldig fort. Men jeg er så heldig at jeg kan få orgasme mange ganger i løpet av sexen. Det er ikke noe mål for oss å ha sex kun i kort tid, men ettersom vi begge kommer fort, så blir det sånn. Men vi har sex ganske ofte. Jeg tror vi hadde hatt sex sjeldnere om vi måtte jobbe mye og lenge for at en av oss skulle få orgasme. Da hadde det lett blitt mer jobb enn glede. Anonymkode: edac1...d0a 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 Ja min erfaring er det. Dama mi er skikkelig hot, og når jeg kommer for fort, så sier jeg unnskyld, men du er så jævlig deilig Så sier hun bare "Å så søt du er", så tar vi en ny runde.. Anonymkode: 9e867...61e 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Han jeg hadde sex med sist sa jeg var den deiligste dama han har hatt sex med. Han sa han ble så satt ut av at jeg ville ha sex med 'en som han' at han fikk sykt prestasjonsangst og nesten ikke klarte å komme fordi han ville ha sex som en gud så jeg skulle ville ha sex med han igjen. Han bare stoppet opp og holdt igjen orgasmen flere ganger. Så det er ingen sannhet du kommer med TS. Anonymkode: 7f5db...6a3
draug 75 Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 Logikken er like blendende som (jeg orker ikke å lete det fram) den i påstanden om at stygge jenter her mindre sex. Jo styggere de er, jo trangere er de og dermed blir følelsen mer intens og deilig og man kommer fortere... Så med feil inngang til problemet og skakkjørt logikk, har vi altså grunn til at man kommer for fort av pene jenter, og man kommer for fort av stygge jenter. Drikk brennevin.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 Stemmer ikke. Tror faktisk menn jobber hardere med pene jenter og konsentrerer seg om å holde mye lenger for de vil jo ikke miste den pene jenta som partner. Anonymkode: c77c0...eb3
Thyra Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener at alle menn bare kommer så fort de kan? Heldigvis er det mange menn som avbryter og "holder igjen". Du kan jo snu opp ned på det; jo penere en dame er, jo mer opptatt blir han av å prestere. Er vel ikke morsomt at hun forteller alle sine (attraktive) venninner at han var elendig i senga? Anonymkode: 126ad...74c Er det slik at pene jenter har pene venninner og mindre pene jenter har mindre pene venninner, altså?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 Hvor pen jeg er, må variere veldig da. Siden det varierer veldig hvor lenge typen holder ut, etter formen hans osv. Anonymkode: 9bc8b...2f1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Da er jeg sinnsykt fin i så fall. Synes alle menn kommer for fort (innen 2-3 min). Anonymkode: 15dd5...4a7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg sinnsykt fin i så fall. Synes alle menn kommer for fort (innen 2-3 min). Anonymkode: 15dd5...4a7 Unnskyld🐻 Anonymkode: 9e867...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå