Gå til innhold

Date og avvist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en dame som er 7 år eldre enn meg, hun er 36 år. Jeg var hos henne en helg og det ble ikke sex men kun alt annet. Jeg tok initiativ til første kyss å klining. Vi koset oss masse og fant på ting og etter en dag spurte hun om jeg kunne tenke meg og komme tilbake. Jeg kom tilbake etter 1 mnd da jeg er på forretningsreise og er mye borte. Denne gangen fant vi på masse og det ble litt mere, lekte med hun en gang og det ble sex dagen etter, kun en gang.  Hun ga meg aldri noe hint om at hun ville ha sex igjen men jeg tok først initiativ til sex og kos og vi hadde ellers en fin helg. Da jeg kom hjem trengte hun tid å tenke, hun begynnte å spørre meg på mld om ikke jeg var glad i sex og alt annet. Det gikk noen dager, hun hadde ikke sett den siden av meg som jeg svarte henne på, hva jeg likte fordi jeg ikke hadde visst den siden av meg. Hun sa hun elsket masse sex og kos.Jeg likte dama veldig godt å ville føle meg frem på hva hun også ville å likte men det var veldig vanskelig. Jeg var veldig forsiktig for engangs skyld fordi jeg likte henne svært godt og var ikke bare ute etter en ting.  Hun trodde til slutt at jeg svarte det jeg svarte på meldinget fordi at jeg skulle gi svar hun ville høre, så avviste hun meg. 

Hvorfor ingen date nr3 ? 

Hva skjer med det ? Alt var ellers veldig bra. 

Er det ikke normalt å være frempå for damer også ? Jeg har aldri hvert borte i noe lignende om dama virkelig ville ha sex, hun rørte meg nesten ikke.  Noen som vet ? 

Anonymkode: 5ac76...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten så syntes hun du var et drit dårlig ligg , eller så foretrekker hun menn som tar mer initativ. Kanskje det bare var en pulevenn hun var ute etter og ikke forhold, og da spiller det ingen rolle om alt ellers var veldig bra om det er sexen og tenningen som er viktigst for henne. Er stort sett bare ungjenter som finner seg i dårlig sex, vi eldre damer gidder ikke kaste bort så mye tid på det. 

Anonymkode: 1423c...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du var litt for forsiktig? Og derfor ble hun usikker på intensjonene dine? Eller kanskje hun ikke følte dere var en så bra match. 

Jeg forventer aldri fantastisk sex første gang med en ny partner. Tar litt tid å bli kjent, så ville ikke bekymret meg for om sexen ikke var bra nok.

Synes hun virker usikker til å være 36 år. Istedenfor en sånn dramagreie over telefon burde hun snakket med deg da dere var sammen.

Tror du vinner på å være mer direkte neste gang du møter en du liker. 

Anonymkode: 9abd6...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som hun ønsket mer initiativ fra din side og ble usikker når hun ikke fikk mer sex . Hun sier jo at hun ikke så det hos deg, det du tydeligvis har skrevet på mld til henne hva du likte . Hun ville sikkert at du skulle vise det til henne når du kom :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...