AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Vi hadde god og rolig sex, ett par ganger, siste gangen var han litt voldsom men jeg liker det hardt. Lå på siden og han presset penisen langt inni meg til han bunnet meg og jeg skrek auu, av smerte. Han tok den forsiktig ut igjen. Og sa " Sorry, det var ikke meningen" jeg blir utrolig usikker. Økten fortsetter rolig... aldri opplevd denne følelsen før. Anonymkode: 4565c...3e7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Ganske vanlig å bli bunnet en gang i blandt om man treffer fra riktig vinkel. Bakfra på siden / skje knulling, så kommer penis veldig langt inn. Trenger ikke ha stor penis for det Anonymkode: bc944...d4c 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske vanlig å bli bunnet en gang i blandt om man treffer fra riktig vinkel. Bakfra på siden / skje knulling, så kommer penis veldig langt inn. Trenger ikke ha stor penis for det Anonymkode: bc944...d4c Jeg opplever dette innimellom med mannen min som er under middels utstyrt. Så helt vanlig, gjør sykt vondt når han treffer livmortappen innimellom. Jeg hr dessverre veldig kort skjede:( Anonymkode: 34918...65a 1
Konghung Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde god og rolig sex, ett par ganger, siste gangen var han litt voldsom men jeg liker det hardt. Lå på siden og han presset penisen langt inni meg til han bunnet meg og jeg skrek auu, av smerte. Han tok den forsiktig ut igjen. Og sa " Sorry, det var ikke meningen" jeg blir utrolig usikker. Økten fortsetter rolig... aldri opplevd denne følelsen før. Anonymkode: 4565c...3e7 Jeg bruker ofte en eller to hender rundt skaftet for å ta av noen cm... Alt etter hva damen ønsker. Kommunikasjon er viktig i sex, da blir det bra :-)
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Konghung skrev: Jeg bruker ofte en eller to hender rundt skaftet for å ta av noen cm... Alt etter hva damen ønsker. Kommunikasjon er viktig i sex, da blir det bra :-) Anonymkode: 1b3bc...f89
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Konghung skrev: Jeg bruker ofte en eller to hender rundt skaftet for å ta av noen cm... Alt etter hva damen ønsker. Kommunikasjon er viktig i sex, da blir det bra :-) Så da står du der å holder rundt snabelpølsa og jukker. Bra det ikke er i misjonæren da, for du må jo nesten holde deg oppe med armene. Anonymkode: ae544...efa 1
hilde77 Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1b3bc...f89 å herregud, er det så uvanelig at menn tar hensyn til kvinner under sexen og ?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 47 minutter siden, hilde77 skrev: å herregud, er det så uvanelig at menn tar hensyn til kvinner under sexen og ? Anonymkode: 1b3bc...f89
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1b3bc...f89 sier jo litt om hva menn dere er borti Anonymkode: eaaae...ab5
Konghung Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så da står du der å holder rundt snabelpølsa og jukker. Bra det ikke er i misjonæren da, for du må jo nesten holde deg oppe med armene. Anonymkode: ae544...efa Kommer an på hvordan du gjør misjonæren det da... Jeg ligger ikke svett og god over kroppen til damen og hamrer løs. Men skrever og har rumpa ned på anklene, lener meg bakover for å treffe der jeg skal, og da har jeg en eller to hender alt ettersom til å bruke på skaftet, eller damens ankler om jeg/hun ønsker en annen vinkel på bekkenet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå