Gå til innhold

Oppkjøring Lillestrøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde oppkjøring i Lillestrøm for noen uker siden. Min opplevelse var kjempefin. Jeg hadde hyggelig sensor og fikk en ganske enkel rute, men dette varierer veldig! Det finnes jo de såkalte strykejernene, som nesten stryker alle har jeg hørt. Det gjelder egentlig å ta det helt rolig og ikke stresse (enklere sagt en gjort ja), så slipper du å gjøre dumme feil som du ellers ikke ville ha gjort. Ønsker deg lykke til :)

Anonymkode: 3e7d8...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da umulig være kun en sensor i Lillestrøm?

Sensorene er mindre viktig enn læreren din.Vet du hva du blir vurdert i?

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde oppkjøring i Lillestrøm for noen uker siden. Min opplevelse var kjempefin. Jeg hadde hyggelig sensor og fikk en ganske enkel rute, men dette varierer veldig! Det finnes jo de såkalte strykejernene, som nesten stryker alle har jeg hørt. Det gjelder egentlig å ta det helt rolig og ikke stresse (enklere sagt en gjort ja), så slipper du å gjøre dumme feil som du ellers ikke ville ha gjort. Ønsker deg lykke til :)

Anonymkode: 3e7d8...c28

Sensoren velger ikke rute. De fleste jeg har møtt er hyggelige.

De av mine elver som stryker har gjort noe livsfarlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 21.03, abrasiveRefraction skrev:

Det kan da umulig være kun en sensor i Lillestrøm?

Sensorene er mindre viktig enn læreren din.Vet du hva du blir vurdert i?

Sensoren velger ikke rute. De fleste jeg har møtt er hyggelige.

De av mine elver som stryker har gjort noe livsfarlig.

Hvem har sagt det?

Anonymkode: 8f1cf...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde oppkjøring i Lillestrøm for noen uker siden. Min opplevelse var kjempefin. Jeg hadde hyggelig sensor og fikk en ganske enkel rute, men dette varierer veldig! Det finnes jo de såkalte strykejernene, som nesten stryker alle har jeg hørt. Det gjelder egentlig å ta det helt rolig og ikke stresse (enklere sagt en gjort ja), så slipper du å gjøre dumme feil som du ellers ikke ville ha gjort. Ønsker deg lykke til :)

Anonymkode: 3e7d8...c28

Tusen takk :) håper jeg klarer det

Anonymkode: 8f1cf...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strøk der første gang. Pottesur sensor som spurte om jeg ville prate, og da svarte jeg ja. Selv om jeg prøvde så snakket han ikke på resten av turen, annet enn instruks. Han var kjip. Og frekk mot meg da vi kjørte tilbake. 

Læreren min mente jeg ikke skulle strøket på det han hadde kommentert. 

4 uker senere så møtte jeg by sensor med vanskelig rute. Han var sååååå hyggelig, smilte og lo, og pratet masse! Jeg ble rolig av han. 

Besto med kommentar «perfekt». 

Anonymkode: 1f9f8...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensor har mye å si tror jeg.

er så usikker om jeg skal velge Lillestrøm eller Billingstad. Hmm.

En ting til, er det lurt å ha kjørelærer med i bilen? Jeg tenker at det kanskje kan være lettere å stå hvis de er i tvil, fordi kjørelæreren på en måte går god for deg? 

Anonymkode: 8f1cf...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...