Gjest Rimfrost ikke pålogga Skrevet 26. januar 2005 #21 Skrevet 26. januar 2005 Ligner på Pamela Anderson eller Claudia Schiffer. Det var det jeg syntes og.... Men jeg måtte jo spørre. Men liksom - er det bare jeg som har lagt merke til at ingen av de som sier de er fotogene har lagt ut bilde av seg selv i albumet. ? Har det en sammenheng mon tro ? :klø:
Gjest Rimfrost igjen. Skrevet 26. januar 2005 #22 Skrevet 26. januar 2005 Ojsann... det ble vist no surr med quote-tingen. :o
Gjest LoisLane Skrevet 26. januar 2005 #23 Skrevet 26. januar 2005 Nei, er nok ikke så innmari fotogen. jeg blir liksom helt fiksert på å å være "naturlig", driver med mitt og prater i vei. og midt i en snål grimase blir bildet tatt. Jaja. Har prøvd å ta bilde av meg selv med digitalt kamera - det var aldeles tragisk.... Men ble veldig fornøyd da jeg gikk til proff fotograf!
Gjest pace Skrevet 26. januar 2005 #24 Skrevet 26. januar 2005 Ikke fotogen tror jeg. Ser alltid så sur ut, eller med et rart smil. Grr. Dumme fotografiappapater!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #25 Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes jeg er ganske fotogen sånn på mine (litt) eldre dager. Før ble det bare krøll fordi jeg ble stressa av å være foran kamera, men da jeg studerte foto, tok jeg to bilder av meg selv daglig i tre måneder, og da fikk jeg et totalt avslappet forhold til hvordan jeg ser ut på bilder. Og dermed er jeg mer avslappet når jeg blir tatt bilder av, og da ender bildene opp med å være bedre, også. Mannen min sier alltid: "Stygg på bilder, stygg i virkeligheten!"
Gjest Seleena Skrevet 26. januar 2005 #26 Skrevet 26. januar 2005 Fotogen? Anar ikkje! Lignar på meg sjølv? Ja
Maya22 Skrevet 26. januar 2005 #27 Skrevet 26. januar 2005 Jeg ser ut som en dass på bilder..ser helt skjeiv ut.. :-?
Miss Marple Skrevet 27. januar 2005 #28 Skrevet 27. januar 2005 NEI, jeg er ikke fotogen, men kunne ønske jeg var det! Gjør alltid noe rart meg øynene og øyenbrynene på bilder, irriterende! :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå