Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Inspirert av den bilde-tråden Er du fotogen? Ser du ut som deg selv på bilder? Vil vite hva dere selv synes, ikke hva folk har sagt Selv blir jeg alltid tatt bilde av når jeg holder på med ett-eller-annet, f.eks; mens jeg drikker/spiser/gjesper/hoster/sover, og selvfølgelig har jeg alltid øynene sånn ca halveis lukket. Når folk hopper frem og roper "smiiil" så lager jeg grimaser (dvs, jeg trekker pusten dypt, tenker "ånei,..jaja" og akkurat i det jeg skal puste ut hører jeg "klikk",..) Fotogen er mao langt fra et ord som beskriver meg,.. (Takk og lov, så ligner jeg heller ikke på meg selv på bilder,...*pjuh*) Har det derimot veldig gøy bak kamera,...
Gjest rynka Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Fotogen har jeg aldri blitt beskyldt for å være. Og jeg kjenner ikke igjen meg selv på bilder, kan ikke fatte og begripe at jeg ikke kan se ordentlig ut på bildene innimellom. Vel, jeg har vel hatt et par glipp innimellom. Tok et par bilder av meg selv med digitalt kamera her om dagen for å se om jeg kledde den nye hårfrisyren...... det var den nedturen da. Så jeg holder meg til speilet, der ser jeg ok ut og så skal jeg sørge for at det er de andre som blir tatt bilde av heretter.
~umulia~ Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Enten blir det bra, eller så blir jeg lik meg . . .
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Mm, neei, jeg synes ikke jeg er det. Jeg er fornøyd med utseende men liker ikke de fleste bilder av meg.
Gjest Ninakanin Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Er litt sånn enten-eller. Blir helt..melon-hode, eller så ser det fint ut!
Belba Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Nei! Jeg liker ikke å bli tatt bilde av (bortsett fra enkelte ganger, når jeg er i det rette humøret), og synes jeg ser helt forferdelig ut. Det er sannsynligvis bare min egen illusjon om at jeg ser bedre ut i virkeligheten, men den beholder jeg litt til.
Gjest lilletroll Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Kommer litt an på hvem som tar bildet, faktisk.... :-? De gangene det er profesjonell fotograf som har tatt bilde av meg har jeg faktisk sett veldig bra ut, men på privatfoto ser jeg HELT TOTALT tragisk ut!!!! Ikke fotogen i det hele tatt....øynene stort sett halvveis lukket, og bare generelt fæl.... :-? Godt jeg har de profesjonelle bildene, da, så jeg har NOE å slå i bordet med
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Er du fotogen? Ser du ut som deg selv på bilder? Ja, synes ikke jeg ser så verst ut på bilder.
Andrine22 Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Nei, jeg er absolutt ikke fotogen- og har heller aldri vært det!! Dessuten får jeg alltid røde øyne på bilder...Og når jeg skal fikse det, blir det så falskt fordi jeg har en øyenfage som IKKE finnes på de to fotoprogrammene vi har på pcen...
innocenta Skrevet 25. januar 2005 #11 Skrevet 25. januar 2005 Enten blir det bra, eller så blir jeg lik meg . . . Samme her. Og alt for ofte blir det det siste
pusla Skrevet 25. januar 2005 #12 Skrevet 25. januar 2005 Noen bilder blir fine da, men jeg har en tendens til å få dobbelthake. Noe jeg ikke forstår, for jeg er rimelig tynn og har ikke dobbelthake i det hele tatt egentlig. Forstå det den som kan
Gjest Rimfrost ikkepålogga Skrevet 25. januar 2005 #13 Skrevet 25. januar 2005 ja jeg er VELDIG fotogen Er det deg på avataren? Selv synes jeg ikke jeg ser spesielt bra ut på bilder. Bare hvis jeg tar de selv, for jeg vet hvilken vinkel jeg skal ta bildet for at ikke trynet mitt skal se milelangt ut og nesa mi se ut som en potet Ser alltid trøtt , mannete og jævli ut på de fleste bilder :evil:
Gjest Gjesten Skrevet 25. januar 2005 #14 Skrevet 25. januar 2005 Eg er lite fotogen, og når folk har sett bilde av meg før dei møter meg seier dei alltid at eg ser betre ut live. Og det er jo like greit det då Men det blir sjelden tatt bilde av meg, likar det ikkje litt ein gong!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #17 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har jobbet litt som modell fra jeg var 16 og videre mens jeg studerte så jeg kan vel ikke se aldeles håpløs ut på bilder Jeg synes jeg ser helt ok ut, jeg er hvertfall komfortabel med å ha kameraer rundt meg.
Mathias Skrevet 25. januar 2005 #18 Skrevet 25. januar 2005 Har vært modell, men en god del bilder er helt forferdelige ser man i familiealbumet! humre...
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2005 #19 Skrevet 25. januar 2005 Noen bilder blir fine da, men jeg har en tendens til å få dobbelthake. Noe jeg ikke forstår, for jeg er rimelig tynn og har ikke dobbelthake i det hele tatt egentlig. Forstå det den som kan Usj, jeg har samme problem. Skjønner det ikke. :-? Er det deg på avataren? Ligner på Pamela Anderson eller Claudia Schiffer.
Gjest Gulltopp Skrevet 25. januar 2005 #20 Skrevet 25. januar 2005 Det finnes noen bilder hvor jeg ser veldig bra ut, men de er ikke mange. Jeg liker å bli tatt bilde av, men resultatet er ofte så som så. Det som oftest går galt, er at jeg ikke har begge øynene åpne samtidig, eller at jeg smiler for mye. Dessuten, uten sminke ser jeg ikke ut i måneskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå