Gå til innhold

Forelsket etter ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg er ikke en person som lett får følelser, men nå har det skjedd. På en helt bisarr måte. I helgen lå jeg med en venn. Og tenkte det var safe for oss begge siden jeg ikke har tenkt på h*n på den måten før, og vi har aldri hatt noe flørtende tone. Og jeg har mye sex med mange ulike folk (ikke for å oppfordre til slutshaming i tråden).

Nå driver tankene meg til vanvidd. Hvordan ting forløp seg, hvor deilig sexen var, hvor fint vi hadde det da vi våknet opp dagen etterpå, og den fine avskjeden da vi dro hvert til vårt. Jeg sitter og ser på bilder av h*n og ønsker bare så sinnssykt å gjenta opplevelsen. Av flere ulike årsaker kan jeg ikke avsløre disse følelsene for h*n. Og det handler ikke kun om sexen...jeg vil være god mot h*n, stryke i håret og nakke mens vi ser film eller lignende. Kysse...se inn i de deilige øynene, slik vi gjorde. Jeg blir gal!

Flere som har opplevd så sterk oppblomstring av følelser rett etter en ONS? (Og ja, jeg velger å kalle det ons selv om det gjelder en bekjent). I så fall, kan jeg forvente at disse følelsene forsvinner bare jeg lar det gå litt tid? Denne personen vil ikke forsvinne ut av livet mitt, så det er ikke et alternativ.

Anonymkode: d4498...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nok mange som har blitt forelsket etter at de hadde sex med en de har kjent lenge. 

 

At du kaller det ONS betyr egentlig ingeting. Du har ikke blitt forelska i et ONS.

Anonymkode: 80fea...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette med sex? Jeg tente ikke på bestekompisen min alle de 6 årene vi hadde kjent hverandre. Så drømmer jeg at vi har sex og våkner dagen etterpå og har følelser. Men jeg tenker at siden det var en drøm så ville følesene gå over. Men først etter tre år går de over. Fordi de går over til en annen. 

Anonymkode: dc776...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsene forsvinner nok ikke om du fortsetter å omgås han og tenke på disse minnene. Om du derimot glemmer minnene fra den natten fullstendig så går det nok med tiden selvom du omgås han. Det beste for å bli kvitt følelser er å unngå samvær med personen og å legge fra seg tanken om den, late som det ikke skjedde og late som du ikke vet det du nå vet om han men bare ser på han som du har gjort før. Om dere er i samme krets og ikke kan unngå hverandre, så demp ihvertfall kontakten og ikke chat med han på fritiden eller sitt å prat med han lenge når dere møtes via deres felles venner osv. 

Anonymkode: b55de...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever på sexfølelsen. Hold deg unna fyren i noen uker så går det over. 

Anonymkode: 6bc8d...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne? Antar du er kvinne? :) 

Anonymkode: b45df...53e

Litt morsomt å se hvordan folk antar kjønn på personene involvert i denne situasjonen :fnise: Men jeg har ikke tenkt å si hvilket kjønn jeg eller den andre personen er.

Det er nok som den personen over her sier, at jeg lever på sexfølelsen. Men jeg har jo som sagt hatt mye sex, men aldri opplevd at dypere følelser strømmer på i etterkant. Jeg eier ikke matlyst, sover dårlig, og ingenting fornuftig blir gjort fordi h*n opptar alle mine tanker. Helt for jævlig...

Anonymkode: d4498...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt å se hvordan folk antar kjønn på personene involvert i denne situasjonen :fnise: Men jeg har ikke tenkt å si hvilket kjønn jeg eller den andre personen er.

 

Anonymkode: d4498...65a

Nei, for det er skikkelig vanlig å slutshame menn. :rolleyes:

Anonymkode: a62ef...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for det er skikkelig vanlig å slutshame menn. :rolleyes:

Anonymkode: a62ef...8f8

Hva kaller man det da når en mann er horebukk? Trodde ikke slutshaming var forbeholdt bare ett kjønn. Vel, erstatt det med et mer unisexord da om du ønsker.

TS

Anonymkode: d4498...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg er ikke en person som lett får følelser, men nå har det skjedd. På en helt bisarr måte. I helgen lå jeg med en venn. Og tenkte det var safe for oss begge siden jeg ikke har tenkt på h*n på den måten før, og vi har aldri hatt noe flørtende tone. Og jeg har mye sex med mange ulike folk (ikke for å oppfordre til slutshaming i tråden).

Nå driver tankene meg til vanvidd. Hvordan ting forløp seg, hvor deilig sexen var, hvor fint vi hadde det da vi våknet opp dagen etterpå, og den fine avskjeden da vi dro hvert til vårt. Jeg sitter og ser på bilder av h*n og ønsker bare så sinnssykt å gjenta opplevelsen. Av flere ulike årsaker kan jeg ikke avsløre disse følelsene for h*n. Og det handler ikke kun om sexen...jeg vil være god mot h*n, stryke i håret og nakke mens vi ser film eller lignende. Kysse...se inn i de deilige øynene, slik vi gjorde. Jeg blir gal!

Flere som har opplevd så sterk oppblomstring av følelser rett etter en ONS? (Og ja, jeg velger å kalle det ons selv om det gjelder en bekjent). I så fall, kan jeg forvente at disse følelsene forsvinner bare jeg lar det gå litt tid? Denne personen vil ikke forsvinne ut av livet mitt, så det er ikke et alternativ.

Anonymkode: d4498...65a

jeg har vært forelsket og betatt av en dame jeg lå med 1 gang og som jeg var med litt i ettertid. dette gikk selvfølgelig ikke pga exen hennes komm tilbake i bildet. men vi likte hverandre veldig godt og hadde det ikke vært for exen hadde det nok vært annerledes.

men jeg tror også, at i slike tilfeller som mine og dine så spiller hjernen våres et puss. at den inbiller seg hvor fantastisk disse menneskene er og blåser det opp i store proposjoner. så når du endelig treffer den personen etter lang tid med dagdrømming osv så er ikke den personen så fantastiks allikavell. jeg traff min sånn helt tilfeldig i byn og da var det sånn " meeeh" .....selv om jeg har dagrømmt om henne hver dag i neesten 1 år 

dette har skjedd med flere jeg har blitt betatt av over tid. hjernen spiller deg et puss

Anonymkode: 3d47d...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...