AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg og samboeren min vil reise i 2 uker i sommer. Tips til noen superfine og kule land/steder? Må være sol og strandliv. Vil ikke til spania, italia, tyrkia og andre «typiske» feriemål. Anonymkode: b47b4...ceb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Ingen kan tipse om superfine og kule steder lenger som ikke er typiske feriemål. Nesten alt som finnes er typiske feriemål. Det er en grunn til at de fineste stedene har masse turister Anonymkode: 82062...20d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Albania, Sri Lanka, Komorene, Kapp Verde, Jordan osv. Anonymkode: 702a1...49a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan tipse om superfine og kule steder lenger som ikke er typiske feriemål. Nesten alt som finnes er typiske feriemål. Det er en grunn til at de fineste stedene har masse turister Anonymkode: 82062...20d Uhm jo. Typiske steder er jo Spania, Tyrkia, Bulgaria og Hellas f.eks. Det er typisk charterferier. Jeg vil ha noe annet. Steder med nydelige strender som f.eks Maldivene Anonymkode: b47b4...ceb
T-Rex Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 North Sentinel Island er helt uberørt av turismen. Men den er en utfordring å komme seg til, og det er en utfordring å komme seg levende tilbake. Alternativt kan du se hva turoperatørene tilbyr, og plukke ut noe du liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå