Gå til innhold

Onanere på toalettet

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

:ler: :o

Har gjort det på toalettet på jobben (eget rom, rent og pent, ingen ved siden av), var fullstendig frustrert og helt på tur... men vanligvis er ikke doer det jeg befatter meg med seksuelt, nei.

Og snakk om å klamre seg til et halmstrå, mann - "onanere ved siden av noen som kanskje gjør det samme"

:hoho:

Jeg tror at sjansene er såpass små at jeg ville iallfall funnet et annet halmstrå av en fantasi til å hisse meg opp på :roll: Synes det smaker av overgrep jeg. Jeg sitter på et toalett og gjør det man gjør der, noe som for øvrig er ganske personlig. Og så sitter det en mannsgris i luken ved siden av og runker. Har du ikke respekt for andres intimsfære i det hele tatt? ÆSJ!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at hvordan vi her på KG reagerer på menn på dametoalettet avhenger av hvordan det blir presentert. Hvis greia er en middelaldrende gubbe som runker høylytt, er det nok turn-off for de fleste av oss.

Hvis det derimot blir framstilt som en 21 år gammel student som onanerer stille, blir det vel straks litt spennende?

Gjest *Fiona*
Skrevet

Nei.

Innsender presenterte seg vel heller ikke som en middelaldrende fyr som runker høylytt, så jeg skjønner ikke hvor du får det fra - det kan jo like gjerne VÆRE en 21 år gammel student. Jeg skjønner ikke poenget...

Men halmstrå er halmstrå :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor trådstarter gidder å ta opp dette i det hele tatt?! Synes du det er opphissende å diskutere slike ting med kvinner også??

Skrevet

De fleste av oss har vel en eller flere ganger onanert på do, på skole eller jobb.

Også var det det å kjøre alle over en kam da.

Jeg har i det hele tatt problemer med å gå på offentlige toaletter,og ikke fordi jeg er så fisefin på det,men det er tross alt nettopp det det er,et offentlig toalett.

Jeg har ferska en onanerende mann på et offentlig sted en gang, og det er faktisk ikke særlig morro :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

"De fleste" er ikke på langt nær "alle".

Skrevet

Jeg har i det hele tatt problemer med å gå på offentlige toaletter,og ikke fordi jeg er så fisefin på det,men det er tross alt nettopp det det er,et offentlig toalett.

Jeg har ferska en onanerende mann på et offentlig sted en gang, og det er faktisk ikke særlig morro :-?

Tja, nå er det forskjell på "offentlige" toaletter da. Du har de skikkelige offentlige toalettene...som ser ut som en dass(bokstavelig talt:-))

Så har du de semi-offentlige, dvs skole, jobb etc.

Jeg tror faktisk ikke det er så forferdelig uvanlig at man har gjort det en eller annen gang på sistnevnte toalett.

Ikke nødvendigvis fordi man synes selve stedet er så opphissende, eller situasjonen for den saks skyld, men fordi man er litt "nøden".

Jeg vet at mange menn har gjort dette, og har også hørt det fra ekser(kvinner) at dette er noe de har gjort ....en eller annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...