Gjest Lasse Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Heldigvis er det meste normalt, så eg er vel ikkje så unormal. Men eg får skikkeleg kikk av å gå på dametoalett og onanere. Det er litt sprøtt å få ein stille orgasme medan det sit ei ukjent kvinne og kanskje gjer det same berre ein meter frå meg. Det kunne vera interessant å vita om det finst kvinner som får kikk av å gå på herretoalett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg fikk plutselig belegg for å vegre meg for å bruke offentlige toalett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #3 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg blir nesten litt fasinert over alt jeg aldri har tenkt over at det er mulig å tenne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #4 Del Skrevet 25. januar 2005 Eh.. de hender jeg stikker på herredoen om det er en km kø på damedoen. Men noe stort kick utover det at det er himmelsk deilig å få tømt blære er det ikke. Men slår følge med Suzy... mennesket er en utrolig sammensatt og fasinerende skapning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #5 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg blir nesten litt fasinert over alt jeg aldri har tenkt over at det er mulig å tenne på... Enig - men tror jeg kommer til og huske det neste gang jeg går på et offtenlig toalett :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 25. januar 2005 #6 Del Skrevet 25. januar 2005 Du er ikke alene. Eller var det deg jeg tok på fersken på damedoen ved siden av meg for noen år siden?!?!?!? Måtte bare vente utenfor for å se hvordan han så ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost.. ikke pålogga Skrevet 25. januar 2005 #7 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er litt sprøtt å få ein stille orgasme medan det sit ei ukjent kvinne og kanskje gjer det same berre ein meter frå meg. Tror nesten jeg må skuffe deg, men folk flest går på do for å tisse/bæsje, ikke for å onanere. Så sjansen for at dama som sitter ved siden av og lager rare lyder onanerer er nok heller liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #8 Del Skrevet 25. januar 2005 må hive meg på bølgen av uforstående. do har ikke en milimeter med plass i mine seksuelle tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #9 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg fikk plutselig belegg for å vegre meg for å bruke offentlige toalett. Enig! Jeg har sett en mann på t-banen i Oslo som ronket åpenlyst ved siden av mange andre (!!! :o ) og nå også dette..... Gale, ekle menn sier nå jeg. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. januar 2005 #10 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har gjort det på do. En gang :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ironica Skrevet 27. januar 2005 #11 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har gjort det på do. En gang :oops: De fleste av oss har vel en eller flere ganger onanert på do, på skole eller jobb. Men Lasse spurte: Det kunne vera interessant å vita om det finst kvinner som får kikk av å gå på herretoalett? Var det egentlig det du svarte på chrizzy??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2005 #12 Del Skrevet 27. januar 2005 De fleste av oss har vel en eller flere ganger onanert på do, på skole eller jobb. Men Lasse spurte: Det kunne vera interessant å vita om det finst kvinner som får kikk av å gå på herretoalett? Var det egentlig det du svarte på chrizzy??? :o Nei uff! Det var ikke det jeg svarte på. Synes det stinker nå helt jævlig på de mannfolk doene!!!!!!! Men trådstarter skrev faktisk Det er litt sprøtt å få ein stille orgasme medan det sit ei ukjent kvinne og kanskje gjer det same berre ein meter frå meg. Å da tenkte jeg på at han kanskje gikk inn på de doene der det var flere båser, å at nabo doen også var en jente do da. Leste kanskje ikke siste setning så godt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. januar 2005 #13 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har gjort det på do. En gang :oops: Jeg oxo..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #14 Del Skrevet 27. januar 2005 Det kunne vera interessant å vita om det finst kvinner som får kikk av å gå på herretoalett? Langt ifra,...synes herretoalett er skikkelig udelikat og stinker alltid urin. Jeg går kun inn dit hvis jeg virkelig må tisse og ikke klarer å holde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. januar 2005 #15 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg blir nesten litt fasinert over alt jeg aldri har tenkt over at det er mulig å tenne på... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2005 #16 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg digger å runke på offentlige toaletter. har prøvd de fleste i oslo. min favoritt er toalettet på theatercafeen. der har jeg lagt igjen mye av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 28. januar 2005 #17 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg digger å runke på offentlige toaletter. har prøvd de fleste i oslo. min favoritt er toalettet på theatercafeen. der har jeg lagt igjen mye av meg selv *ekle bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 28. januar 2005 #18 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg driver å vasker doer om sommeren (sommerjobb). Og selv om dette er statoil med masse høyt utdannede herrer i dress så er det rimelig ekkelt der... Det er skikkelig turn-off kan jeg love dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2005 #19 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg driver å vasker doer om sommeren (sommerjobb). Og selv om dette er statoil med masse høyt utdannede herrer i dress så er det rimelig ekkelt der... Det er skikkelig turn-off kan jeg love dere Æsj. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. januar 2005 #20 Del Skrevet 30. januar 2005 kanskje gjer det same berre ein meter frå meg. quote]Tror hovedsaklig at folk bruker toalett til det de er laget for, men hvem vet? Ihvertfall ikke så stor sjanse for at to ukjente runker samtidig uten å vite om hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå