Snuppah00 Skrevet 10. november 2017 #161 Del Skrevet 10. november 2017 20 timer siden, fjær skrev: Da har John Travolta også fått anklager mot seg... Og han som spilte Chuck i Gossip Girl blir anklaget nå. Dette har jo tatt helt av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. november 2017 #162 Del Skrevet 10. november 2017 20 minutter siden, Snuppah00 skrev: Og han som spilte Chuck i Gossip Girl blir anklaget nå. Dette har jo tatt helt av Er du overrasket over at flere blir avslørt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. november 2017 #163 Del Skrevet 10. november 2017 https://www.nrk.no/urix/komiker-louis-c.k-innrommer-seksuell-trakassering-1.13773678 Se der. En innrømmelse. Fra en meget anerkjent komiker. Noen som vil kverulere over det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. november 2017 #164 Del Skrevet 10. november 2017 Sitat Louis CK: "I also took advantage of the fact that I was widely admired in my and their community, which disabled them from sharing their story and brought hardship to them when they tried because people who look up to me didn't want to hear it." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 10. november 2017 #165 Del Skrevet 10. november 2017 23 hours ago, potetstappe said: CK Lous blir anklaget for å onanere foran kvinner som ikke ønsker det. Det ryktet har svirret rundt lenge, men nå har fem kvinner stått frem med navn og Lous har avlyst premieren på filmen sin. De sier det er mange svin blant komikerne og det tror jeg på. Den trenden/tradisjonen ser vi vel blant våre egne komikere også, dessverre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 10. november 2017 #166 Del Skrevet 10. november 2017 Robert Knepper også. Som spilte T bag i Prison Break. Han nekter for det. Noe også han fra Gossip Girl gjør. https://www.google.no/amp/www.dailymail.co.uk/news/article-5065893/amp/Robert-Knepper-accused-groping-costume-designer-1992.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 10. november 2017 #167 Del Skrevet 10. november 2017 Og blant annet Dustin hoffman og Ben Affleck https://www.usatoday.com/story/life/people/2017/11/03/list-all-hollywood-men-accused-sexual-assault-harassment/827004001/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 10. november 2017 #168 Del Skrevet 10. november 2017 På 1.11.2017 den 21.01, Winza skrev: Er ikke det hvis de er 11-14? Det er seksuelt underutviklede barn mellom ca 6- 11 år. Dragning mot barn i tidlig tenårene kalles hebefili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 10. november 2017 #169 Del Skrevet 10. november 2017 Dette får meg til å tro at det kan være noe psykisk som går til hjernen hos mange kjente personer. Ikke at det tilgir handlinger, men vi kan se at det kanskje er problemer hele veien som medvirker til at de begår overgrep? Jeg tenker bl a på kjendis- press osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. november 2017 #170 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) 7 timer siden, hilde77 skrev: Jeg sier ikke at det ikke er seksuell trakkasering i hollywood. Det er det nok. Men man må ha håndfaste bevis før man driver å ødlegger karrieren til noen. Rykter og anklager fra andre eller på nettforum eller ikle teller ikke Jeg hadde heller ikke klaget ober seksuell trakkasering om det hadde gitt meg jobb med millioninntekter og stjernestatus. Om kvinner selv lar seg bli seksuelt trakkasert for penger og jobbtilbud så kan de ikke komme 30 år senere og hyle Dette innlegget sier såpass mye om deg slik det står at jeg ikke gidder å påpeke de skrikende manglene. Registrerer bare at du er villig til å prostituere deg. By the way, the skrives trakassering. Ikke en eneste kvinne jeg kjenner er ukjent med bedriten oppførsel fra menn. Om det er i private sammenhenger eller på jobb, kommentarene bare hagler. Det kryr i norske medier også. Det mest tragiske med denne saken (som startet med Weinstein) er at ingenting er blitt offentlig før nå. Gutter og menn oppfører seg som om de har krav på noe. Om jeg skulle dokumentert dette ville jeg ikke visst hvor jeg skulle startet. Drittunger som borer hull i veggen for å se på jentene i dusjen etter gym? Lærere som liker å titte ned i utringningen? Menn som «tilfeldig» kommer borti kroppsdeler? Arbeidsgivere som vil ha en night cap på hotellrommet på seminarer? Onkler med lange blikk? Ikke lat som om dette er overraskende, det gjør dere bare dumme. Menns maktmisbruk i alle sammenhenger, fra folk er såvidt kjønnsmodne, er en såpass etablert praksis at det måtte en Hollywoodmoguls fall til å sette fokus på - slik at alle dere andre kan la dere «sjokkere». Det som er bra med dette er at unge talenter i bransjen (og forhåpentligvis overalt i alle bransjer) får et tydelig signal om hva som er greit og ikke. Det er bare å håpe at unge lovende mennesker klarer å reagere med et instinktivt «asshole!» dersom de opplever upassende situasjoner. Godt håp for kommende generasjoner som forhåpentlig vokser opp med et helt annet verdensbilde og en likeverdig kjønnskultur. Endret 11. november 2017 av Skribent Presisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 11. november 2017 #171 Del Skrevet 11. november 2017 15 timer siden, elisaday skrev: Er du overrasket over at flere blir avslørt? Men det er da flere av de som blir anklaget, som blir falskt anklaget da! Tenk hvor lett det er å bare være en random person som sier h*n har blitt voldtatt av en kjendis. Hvor mye skal man egentlig tro på? Rykter over alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 11. november 2017 #172 Del Skrevet 11. november 2017 15 hours ago, Scherbatsky said: Den trenden/tradisjonen ser vi vel blant våre egne komikere også, dessverre. Jeg tviler ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde77 Skrevet 11. november 2017 #173 Del Skrevet 11. november 2017 13 timer siden, Skribent skrev: Dette innlegget sier såpass mye om deg slik det står at jeg ikke gidder å påpeke de skrikende manglene. Registrerer bare at du er villig til å prostituere deg. By the way, the skrives trakassering. Ikke en eneste kvinne jeg kjenner er ukjent med bedriten oppførsel fra menn. Om det er i private sammenhenger eller på jobb, kommentarene bare hagler. Det kryr i norske medier også. Det mest tragiske med denne saken (som startet med Weinstein) er at ingenting er blitt offentlig før nå. Gutter og menn oppfører seg som om de har krav på noe. Om jeg skulle dokumentert dette ville jeg ikke visst hvor jeg skulle startet. Drittunger som borer hull i veggen for å se på jentene i dusjen etter gym? Lærere som liker å titte ned i utringningen? Menn som «tilfeldig» kommer borti kroppsdeler? Arbeidsgivere som vil ha en night cap på hotellrommet på seminarer? Onkler med lange blikk? Ikke lat som om dette er overraskende, det gjør dere bare dumme. Menns maktmisbruk i alle sammenhenger, fra folk er såvidt kjønnsmodne, er en såpass etablert praksis at det måtte en Hollywoodmoguls fall til å sette fokus på - slik at alle dere andre kan la dere «sjokkere». Det som er bra med dette er at unge talenter i bransjen (og forhåpentligvis overalt i alle bransjer) får et tydelig signal om hva som er greit og ikke. Det er bare å håpe at unge lovende mennesker klarer å reagere med et instinktivt «asshole!» dersom de opplever upassende situasjoner. Godt håp for kommende generasjoner som forhåpentlig vokser opp med et helt annet verdensbilde og en likeverdig kjønnskultur. Det er disse hollywood kvinnen også. mange av dem har knullt seg selv til toppen iu hollywood for å få diverse roller og jobbtilbud. syns det blir helt feil å skrike seksuell trakkasering og veive rundt med ville anklager når du selv er med på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacques Skrevet 11. november 2017 #174 Del Skrevet 11. november 2017 Bare ignorer denne Hildur, folkens. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 11. november 2017 #175 Del Skrevet 11. november 2017 På 10.11.2017 den 20.01, elisaday skrev: Er du overrasket over at flere blir avslørt? Ja, det er jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haptic Skrevet 16. november 2017 #176 Del Skrevet 16. november 2017 https://www.theguardian.com/culture/2017/nov/16/kevin-spacey-old-vic-inquiry-finds-20-claims-of-inappropriate-behaviour Han har vært på jobb. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 16. november 2017 #177 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) 40 minutter siden, haptic skrev: https://www.theguardian.com/culture/2017/nov/16/kevin-spacey-old-vic-inquiry-finds-20-claims-of-inappropriate-behaviour Han har vært på jobb. https://www.vg.no/nyheter/kevin-spacey/london-teater-20-personer-anklager-kevin-spacey-for-trakassering/a/24188742/ Han har vært på jobb og utnyttet statusen og makten sin så til de grader at nå burde til og med de største kritikerne av de som ikke tror på ofrenes forklaringer skamme seg. Det er ingen tvil lenger om hvaslags menneske Kevin Spacey er. Endret 16. november 2017 av elisaday 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 16. november 2017 #178 Del Skrevet 16. november 2017 På 30.10.2017 den 21.54, WubWub skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 16. november 2017 #179 Del Skrevet 16. november 2017 Syns det er lite gjennomtenkt av dere som skriver at han er en god skueskuespiller i akkurat denne tråden. Dårlig vurdering å tenke at vi skal forholde oss til det i en sak som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 16. november 2017 #180 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Al Franken(amerikansk senator og tidligere TV-komiker) er anklaget for å kysse en dame som eksplisitt sa hun ikke ønsket å bli kysset av han. https://www.vg.no/rampelys/tv-profil-anklager-senator-al-franken-for-sex-trakassering/a/24189258/ Endret 16. november 2017 av potetstappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg