Gå til innhold

Kevin Spacey anklaget for seksuell trakassering


Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seksuell trakassering er aldri greit, uansett hvem som gjør det. Og jeg lurer på hvem flere av disse kjendisene som har mørke ting fra fortiden (eller nåtiden) som de skjuler. Kanskje dette bare er begynnelsen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt dette viser seg å være sant, vil det være gale av meg å se filmer han er med i og like dem? Blir litt det samme som 7th heaven etter avsløringen om Stephen, føltes feil å se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skribent09 skrev:

Seksuell trakassering er aldri greit, uansett hvem som gjør det. Og jeg lurer på hvem flere av disse kjendisene som har mørke ting fra fortiden (eller nåtiden) som de skjuler. Kanskje dette bare er begynnelsen?

Den anklagen som nå Scotland Yard etterforsker handler om ren voldtekt. 

Det finnes seksuell trakassering overalt hvor makt finnes. Og der barn og makt eksisterer sammen, der finnes alltid pedofile. Det går mange fortellinger om en mektig pedoring i Hollywood og det har jeg ingen problemer med å tro på. Corey Feldman (tidligere barnestjerne) har varslet at han vil lage film og eksponere de mektigste medlemmene av denne ringen, men jeg tviler på han overlever forsøket.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jacques skrev:

Den anklagen som nå Scotland Yard etterforsker handler om ren voldtekt. 

Det finnes seksuell trakassering overalt hvor makt finnes. Og der barn og makt eksisterer sammen, der finnes alltid pedofile. Det går mange fortellinger om en mektig pedoring i Hollywood og det har jeg ingen problemer med å tro på. Corey Feldman (tidligere barnestjerne) har varslet at han vil lage film og eksponere de mektigste medlemmene av denne ringen, men jeg tviler på han overlever forsøket.

Triste saker det der. Stakkars barn...:(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det kan bli satt fokus på alle de som beskytter overgripere. De som lar dette skje. Tilretteleggerne. Jeg lurer på hva Netflix har gjort for å beskytte sine ansatte. Hvordan de har håndtert alt som har versert om en av sine største profiler de siste årene. FØR offentligheten ble kjent med dette. Nå må de agere, men det forteller bare om behovet for å beskytte egen merkevare; ikke noe om hvordan de håndterer beryktede overgripere blant sine egne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro jeg. Dette er bare trist og skuffende om det er sant. Har alltid vært fan av Kevin Spacey, men ikke nå mer om dette er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har folk begynt å forlate skipet; deriblant agent og publisist. Som om de ikke har visst nøyaktig hvem de har jobbet for.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har den aller minste innsikt i hvor enormt belastende det er å åpent gå ut med overgrepsanklager mot en så høyt ansett, mektig og beskyttet mann som Kevin Spacey, betviler man ikke det som kommer frem. Ikke når fortellingene er så mange og de alle samsvarer med hverandre. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 21.48, canacas skrev:

Desverre tror jeg Hollywood har enda større skjelletter i skapet, de kommer nok raslende ut fortløpende fremover :(

Det skulle ikke forundre meg. Det er mektige personer i denne bransjen som aldri har blitt holdt ansvarlig for noe, og de er vant til å få det som de vil. Det er det samme som med politikere i begge de store partiene. De er en stor gjeng med mektige mennesker som gjør som de vil og fester og henger sammen og slikker hverandre opp etter ryggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 17.58, Commander skrev:

Tipper homofile er "kjempeglad" for at Spacey kom ut av skapet samtidig med pedofili anklagene?!

Pedofili? En 14-åring er gjerne ganske nær kjønnsmoden, og altså lite interessant for pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hvem blir de neste, Tim Allen? Michael Keaton? Så sykt at skuespillere som vi har likt i alle de år kan vise seg å være en helt annen person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jabx skrev:

Pedofili? En 14-åring er gjerne ganske nær kjønnsmoden, og altså lite interessant for pedofile.

Jo det er pedofili!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge Wikipedia må pedofili oppfylle følgende karakteristika:

- Den seksuelle interessen er til barn, enten prepubertale eller i begynnelsen av puberteten.

- Den seksuelle interessen er den primære, altså utelukkende eller hovedsakelig til barn.

Spacey er nok ikke pedofil, men har forgrepet seg på mindreårige.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, haptic skrev:

I følge Wikipedia må pedofili oppfylle følgende karakteristika:

- Den seksuelle interessen er til barn, enten prepubertale eller i begynnelsen av puberteten.

- Den seksuelle interessen er den primære, altså utelukkende eller hovedsakelig til barn.

Spacey er nok ikke pedofil, men har forgrepet seg på mindreårige.

Jeg siktet ikke til Spacey. Jeg siktet til at hvis du har sex med barn dvs, mindreårige er du pedofil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander begreper. Å ha sex med en mindreårig, dvs en person som ikke er myndig, gjør deg ikke nødvendigvis til en pedofil. Pedofili har flere kriterier enn det. Men siden du ikke snakker om Spacey, trenger vi ikke avspore mer. 

7 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg siktet ikke til Spacey. Jeg siktet til at hvis du har sex med barn dvs, mindreårige er du pedofil. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, haptic skrev:

Du blander begreper. Å ha sex med en mindreårig, dvs en person som ikke er myndig, gjør deg ikke nødvendigvis til en pedofil. Pedofili har flere kriterier enn det. Men siden du ikke snakker om Spacey, trenger vi ikke avspore mer. 

 

Jeg er helt enig med deg! Bra med litt konstruktiv kritikk, når man slår litt for fort løs på tastaturet uten å "tenke".:ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...