jabx Skrevet 4. november 2017 #101 Del Skrevet 4. november 2017 9 timer siden, Sparks skrev: En 14 åring er et BARN og voksne som liker barn er pedofile. Dette handler om definisjoner, ikke din egen synsing basert på hysteri og kunnskapsløshet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 4. november 2017 #102 Del Skrevet 4. november 2017 “Netflix will not be involved with any further production of House of Cards that includes Kevin Spacey,” a Netflix spokesperson said in a statement. “We will continue to work with MRC during this hiatus time to evaluate our path forward as it relates to the show. We have also decided we will not be moving forward with the release of the film Gore, which was in post-production, starring and produced by Kevin Spacey.” 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 4. november 2017 #103 Del Skrevet 4. november 2017 https://www.buzzfeed.com/adambvary/kevin-spacey-more-accusations-secrets-abuse?utm_term=.xmevZLpWL#.vf9QgxaEx Tre nye anklager. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #104 Del Skrevet 4. november 2017 3 minutter siden, kidnapkid skrev: https://www.buzzfeed.com/adambvary/kevin-spacey-more-accusations-secrets-abuse?utm_term=.xmevZLpWL#.vf9QgxaEx Tre nye anklager. Lurer på hvor lenge dette vil holde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 4. november 2017 #105 Del Skrevet 4. november 2017 On 11/1/2017 at 7:54 PM, Fjolleriet said: Det er tredve år siden! TREDVE ÅR! Syns det er heilt latterlig hvordan en hendelse for tredve år siden skal ødelegge hele inntrykket dere har av han. Det blir, for meg, så absurd (!) at jeg finner ikke ord for å beskrive det. Jeg har gjort myyye dumt i løpet av mine 28 år på Moder jord, og det er helt sikkert ikke siste gang jeg går på noen feilskjær. Grugleder meg til at jeg om tredve år skal måtte stå til rette for den potteplanta jeg stjal i fylla, for de trekka med hasj jeg tok som 18åring, den gangen jeg slo etter eksen min i raseri og ikke minst: de av og til seksuelt lada kommentarene jeg tidvis slenger rundt meg på tull til mine venner og kollegaer av begge kjønn. Til slutt må det også sies: jeg er skikkelig imponert over alle dere rotter som sitter hjemme bak skjermene deres og har bare levert til gull hele livet. Gratulerer, og god jul. Vet du, jeg har faktisk kommet meg gjennom 30 år på jorda uten å ha seksuelt trakassert menn eller kvinner, ei heller barn. Livet består av valg man tar. Om man seksuelt trakasserer en 14 åring, og den 14 åringen endelig 30 år senere tørr å si navnet på personen høyt og befinner seg i en situasjon der veldig mange andre sier "JEPP, MEG OGSÅ!", så må man faktisk stå til ansvar for det. Og det er i alle fall 30 år for sent, men nå skjer det kanskje endelig. Nå er det ganske velkjent at akkurat denne drittsekken ikke har lagt på latsiden hverken med eller uten alkohol i blodet, og har lagt hendene sin på folk uten at det var greit i alle de 30 årene siden. Så kanskje du skal ta med deg den indignasjonen en annen plass. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #106 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, Scherbatsky skrev: Vet du, jeg har faktisk kommet meg gjennom 30 år på jorda uten å ha seksuelt trakassert menn eller kvinner, ei heller barn. Livet består av valg man tar. Om man seksuelt trakasserer en 14 åring, og den 14 åringen endelig 30 år senere tørr å si navnet på personen høyt og befinner seg i en situasjon der veldig mange andre sier "JEPP, MEG OGSÅ!", så må man faktisk stå til ansvar for det. Og det er i alle fall 30 år for sent, men nå skjer det kanskje endelig. Nå er det ganske velkjent at akkurat denne drittsekken ikke har lagt på latsiden hverken med eller uten alkohol i blodet, og har lagt hendene sin på folk uten at det var greit i alle de 30 årene siden. Så kanskje du skal ta med deg den indignasjonen en annen plass. Nå har han innrømmet feilene i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. november 2017 #107 Del Skrevet 4. november 2017 20 timer siden, Winza skrev: Synes ikke vi skal prate slikt om døde personer, fyren fikk hele livet sitt ødelagt pågrunn av alle de ryktene... Og DU vet med sikkerhet at han ikke gjorde noe noe galt? Tror du han inngikk kjempeforlik for å være snill? Ut av sitt gode hjerte?Tull! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 4. november 2017 #108 Del Skrevet 4. november 2017 3 minutes ago, Winza said: Nå har han innrømmet feilene i hvert fall Nei, man innrømmer ikke feilene sine om man sier "jeg husker ikke om jeg gjorde det". Alt han gjør er å følge rådene fra PR-rådgiverne sine for å slippe billigst mulig unna det at han har gått etter 14 åringer og utnyttet sin kjendisstatus til å trakassere menn og gutter i over 30 år. Får håpe han aldri får spille i film og serier igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #109 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, potetstappe skrev: Nei, man innrømmer ikke feilene sine om man sier "jeg husker ikke om jeg gjorde det". Alt han gjør er å følge rådene fra PR-rådgiverne sine for å slippe billigst mulig unna det at han har gått etter 14 åringer og utnyttet sin kjendisstatus til å trakassere menn og gutter i over 30 år. Får håpe han aldri får spille i film og serier igjen. Får håpe han får hjelp slik at han kan kanskje kan komme tilbake i industrien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haptic Skrevet 4. november 2017 #110 Del Skrevet 4. november 2017 14 minutter siden, Winza skrev: Nå har han innrømmet feilene i hvert fall Det er ikke en "feil" å trakassere og forgripe seg på andre menn gjennom tredve år. Fyren hører hjemme i fengsel. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #111 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, haptic skrev: Det er ikke en "feil" å trakassere og forgripe seg på andre menn gjennom tredve år. Fyren hører hjemme i fengsel. Det er en stor feil, ingen burde gjøre noe slikt. Det finnes hjelp å få for slike folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 4. november 2017 #112 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) 5 minutes ago, Winza said: Får håpe han får hjelp slik at han kan kanskje kan komme tilbake i industrien igjen Å gi han flere sjanser er det samme som å si at det ikke er så farlig om han seksuelt trakasserer. At mindre kjente skuespillere bare må leve med å bli seksuelt trakassert i frykt for å miste skuespilleroppdrag. Han har holdt på sånn i over 30 år. Han fortjener ingen flere sjanser. Endret 4. november 2017 av potetstappe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #113 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, potetstappe skrev: Å gi han flere sjanser er det samme som å si at det ikke er så farlig om han seksuelt trakasserer. At mindre kjente skuespillere bare må leve med å bli seksuelt trakassert av frykt for å miste skuespilleroppdrag. Han har holdt på sånn i over 30 år. Han fortjener ingen flere sjanser. Det har ikke vært offentlig kjent før nå så det er ingen som har kunnet tvunget han til å få hjelp, jeg synes det er bedre å rehabilitere folk framfor å bare kaste dem i fengsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haptic Skrevet 4. november 2017 #114 Del Skrevet 4. november 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Det er en stor feil, ingen burde gjøre noe slikt. Det finnes hjelp å få for slike folk Du snakker som om Kevin Spacey er det store offeret her. Det tvert imot alle dem han har gitt traumer for livet. Mener du at overgrep ikke skal være straffbart? Hvorfor synes du synd på en notorisk overgriper? 7 minutter siden, Winza skrev: Får håpe han får hjelp slik at han kan kanskje kan komme tilbake i industrien igjen Får håpe du aldri blir utsatt for overgrep, sånn at du slipper å møte deg selv så jævlig hardt i døra. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #115 Del Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, haptic skrev: Du snakker som om Kevin Spacey er det store offeret her. Det tvert imot alle dem han har gitt traumer for livet. Mener du at overgrep ikke skal være straffbart? Hvorfor synes du synd på en notorisk overgriper? Får håpe du aldri blir utsatt for overgrep, sånn at du slipper å møte deg selv så jævlig hardt i døra. Voksent sagt Såklart han skal straffes for det men jeg håper det ikke ødelegger hele karrieren hans, det har vært skuespillere som har vært i fengsel og kommet tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 4. november 2017 #116 Del Skrevet 4. november 2017 Just now, Winza said: Det har ikke vært offentlig kjent før nå så det er ingen som har kunnet tvunget han til å få hjelp, jeg synes det er bedre å rehabilitere folk framfor å bare kaste dem i fengsel.. Om man kun vil ha hjelp når man blir avslørt så bryr man seg ikke om hva man har gjort. Man bryr seg kun om man er avslørt. Forstår ikke hvorfor noen ønsker å belønne en som har seksuelt trakassert i over 30 år med millioner av dollar og kjendisstatus. Er det ingen medfølelse for ofrene og fremtidige ofre? Han må gjerne gå til behandling. Det trenger han sikkert. Men ofrene bør få slippe å se han slippe unna konsekvenser for hans handlinger. Og dagens skuespillere skal få slippe å måtte jobbe med en de vet har seksuelt trakassert skuespillere i over 30 år. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. november 2017 #117 Del Skrevet 4. november 2017 4 minutter siden, potetstappe skrev: Å gi han flere sjanser er det samme som å si at det ikke er så farlig om han seksuelt trakasserer. At mindre kjente skuespillere bare må leve med å bli seksuelt trakassert i frykt for å miste skuespilleroppdrag. Han har holdt på sånn i over 30 år. Han fortjener ingen flere sjanser. Helt enig. Han fortjener ingen flere sjanser. Jeg har alltid vært fan av han og reagerte med sjokk og vantro på dette. Så utrolig kvalmt, trist og skuffende. Skulle ønske dette ikke var sant. Nå har jeg bare avsmak på han og filmene hans vil aldri bli de samme igjen når man vet hva han har gjort. Faen altså! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #118 Del Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, potetstappe skrev: Om man kun vil ha hjelp når man blir avslørt så bryr man seg ikke om hva man har gjort. Man bryr seg kun om man er avslørt. Forstår ikke hvorfor noen ønsker å belønne en som har seksuelt trakassert i over 30 år med millioner av dollar og kjendisstatus. Er det ingen medfølelse for ofrene og fremtidige ofre? Han må gjerne gå til behandling. Det trenger han sikkert. Men ofrene bør få slippe å se han slippe unna konsekvenser for hans handlinger. Og dagens skuespillere skal få slippe å måtte jobbe med en de vet har seksuelt trakassert skuespillere i over 30 år. Jeg uttaler meg kanskje ikke helt bra, om alt dette er sant fortjener han en stor straff! Er bare vanskelig og tungt å ta innover seg at en skuespiller som jeg liker godt har gjort dette, håper nesten det bare er et mareritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 4. november 2017 #119 Del Skrevet 4. november 2017 Just now, Salka said: Helt enig. Han fortjener ingen flere sjanser. Jeg har alltid vært fan av han og reagerte med sjokk og vantro på dette. Så utrolig kvalmt, trist og skuffende. Skulle ønske dette ikke var sant. Nå har jeg bare avsmak på han og filmene hans vil aldri bli de samme igjen når man vet hva han har gjort. Faen altså! Ja, var også fan tidligere. Men det viser vel bare hva man har sett mange ganger tidligere. Man trenger ikke være et godt menneske selv om man har et stort talent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2017 #120 Del Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Helt enig. Han fortjener ingen flere sjanser. Jeg har alltid vært fan av han og reagerte med sjokk og vantro på dette. Så utrolig kvalmt, trist og skuffende. Skulle ønske dette ikke var sant. Nå har jeg bare avsmak på han og filmene hans vil aldri bli de samme igjen når man vet hva han har gjort. Faen altså! Nå begynner karakteren i American Beauty å virke mer realistisk, men jeg kommer ikke til å slutte å like filmer han har vært med i uansett. Blir urettferdig mot de andre skuespillerne i filmene som har slitt hardt for å gjøre filmene bra, får heller bare minne meg selv på at det bare er rollefigurer og ikke kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg