Gå til innhold

Skal på to(!!) dates denne uken!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har aldri skjedd før, og vet egentlig ikke hva jeg tenker om det! 

For to uker siden avtalte jeg å møte en fyr for å gå tur denne uken, noe jeg ser frem til.. 

Og i forje uke sporte en annen fb-venn om jeg var opptatt- noe jeg var iom jeg hadde barna da.. Og idag sender samme fyren mld og spør om jeg har planer og om jeg vil komme på besøk ikveld.. 

Pga jeg leeenge har vært i forhold/gift, så snarer jeg altså ja til date nr 2 også! Jeg har lyst til å bli kjent med/venner med flere og tenker at dette et Ok..? Har liksom ikke tenkt å ha sex med noen av dem uansett på første Date. 

Så er dette Ok? 

Han jeg skal møte ikveld skal jeg møte hjemme hos han, og lurer egentlig på hva han forventer.. Har som sagt vært borte fra datingmarkede såpass lenge så vet ikke helt hvordan det fungerer! 

Tenker litt på at det kanskje ikke er så lurt å møte han hjemme hos han(..) Men vil heller gjøre det enn å gå ut offentlig iom at vi bor i en ganske liten by hvor ryktene går fort..! 

Noen tips? Oppmuntrende ord?

Anonymkode: f3bae...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pga jeg leeenge har vært i forhold/gift, så snarer jeg altså ja til date nr 2 også! Jeg har lyst til å bli kjent med/venner med flere og tenker at dette et Ok..? Har liksom ikke tenkt å ha sex med noen av dem uansett på første Date. 

Så er dette Ok?

Heldige deg :)  Kos deg og slapp av, du virker oppegående og omtenksom så ikke noe galt i det du gjør. Oppdater oss da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Foreløbig) Oppdatering: 

Var på date på mandag, hjemme hos fyr nr 1. Drakk te, snakket sammen og så litt på TV. Han prøvde å få meg til å «sitte i armkroken», men dette avviste jeg på en ganske grei måte (tror jeg..) :) 

Skyldte på at jeg ikke var vant til å date og litt nervøs, noe jeg også var, og dette syntes han var ok. 

Når jeg dro klemte vi hverandre og han «ga meg» en åpen invitasjon om jeg måtte si ifra om jeg ville komme på besøk flere ganger..

Sanheten her er vel at han var Ok, men ikke min type.. Jeg tror ikke jeg har lyst å møte han igjen som en date, men å bli kompis m han gjør meg ingenting.. 

Så idag skal jeg på date med fyr nr 2..! Vi skal kun gå en tur, men denne daten gleder jeg meg mer til! Jeg synes han er ganske kjekk, og han virker som en oppegående og flott fyr.. Har egentlig litt sommerfugler i magen, og håååper han lever opp til forventningene mine.. 

Uansett så tenker jeg at begge tilfellene er en del av «læringsprosessen» med å være singel og å blir kjent med nye mennesker.. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe... eller noe sånt.. 

 

TS :) 

Anonymkode: f3bae...742

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt Ok. Du er ikke forpliktet til noen enda. 😊

Anonymkode: a10e1...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør heller deg selv om du hadde syntes det er helt ok om det hadde vært omvendt? Hvis mannen du dater hadde fortalt deg at han også dater flere kvinner samme uke, hadde du kanskje mistet interessen? Jeg synes ikke det er ok, hvis det er DATE du skal ut på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt ok, men så snart du bestemmer deg for å gå videre med en av dem så avlyser du selvfølgelig alt med den andre. Jeg syns også du skal være tydelig overfor han første du var på date med hvis du skal møte han igjen at du kun er ute etter vennskap. Ikke hold noen for narr.

Anonymkode: e50ec...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.10.2017 at 5:33 PM, AnonymBruker said:

Dette har aldri skjedd før, og vet egentlig ikke hva jeg tenker om det! 

For to uker siden avtalte jeg å møte en fyr for å gå tur denne uken, noe jeg ser frem til.. 

Og i forje uke sporte en annen fb-venn om jeg var opptatt- noe jeg var iom jeg hadde barna da.. Og idag sender samme fyren mld og spør om jeg har planer og om jeg vil komme på besøk ikveld.. 

Pga jeg leeenge har vært i forhold/gift, så snarer jeg altså ja til date nr 2 også! Jeg har lyst til å bli kjent med/venner med flere og tenker at dette et Ok..? Har liksom ikke tenkt å ha sex med noen av dem uansett på første Date. 

Så er dette Ok? 

Han jeg skal møte ikveld skal jeg møte hjemme hos han, og lurer egentlig på hva han forventer.. Har som sagt vært borte fra datingmarkede såpass lenge så vet ikke helt hvordan det fungerer! 

Tenker litt på at det kanskje ikke er så lurt å møte han hjemme hos han(..) Men vil heller gjøre det enn å gå ut offentlig iom at vi bor i en ganske liten by hvor ryktene går fort..! 

Noen tips? Oppmuntrende ord?

Anonymkode: f3bae...742

Det er veldig vanlig at kvinnfolk dater både 2-3 mannfolk avgangen ...spesielt i tiden med sosiale medier så kommer jo tilbudene som rekene på ei fjøl for de aller fleste. Vær kresen og kritisk ..husk at det er mange flere single mannfolk enn kvinner i Norge idag mellom 20 - 49 år.  Ja i enkelte kommuner finnes det faktisk så mange som 200 menn pr 100 kvinne i den aldersgruppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Det er veldig vanlig at kvinnfolk dater både 2-3 mannfolk avgangen ...spesielt i tiden med sosiale medier så kommer jo tilbudene som rekene på ei fjøl for de aller fleste. Vær kresen og kritisk ..husk at det er mange flere single mannfolk enn kvinner i Norge idag mellom 20 - 49 år.  Ja i enkelte kommuner finnes det faktisk så mange som 200 menn pr 100 kvinne i den aldersgruppen ;)

Rett og slett ganske så fantastisk!! 😂👍🏻

Anonymkode: f3bae...742

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er veldig vanlig at kvinnfolk dater både 2-3 mannfolk avgangen ...spesielt i tiden med sosiale medier så kommer jo tilbudene som rekene på ei fjøl for de aller fleste. Vær kresen og kritisk ..husk at det er mange flere single mannfolk enn kvinner i Norge idag mellom 20 - 49 år.  Ja i enkelte kommuner finnes det faktisk så mange som 200 menn pr 100 kvinne i den aldersgruppen ;)

Dette var interessant. De siste mannfolka jeg har datet har hatt meg og 2-4 andre damer på rundgang gjennom uka. Men det gjelder kanskje alle andre damer enn meg dette da? 

Anonymkode: 04fd8...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette var interessant. De siste mannfolka jeg har datet har hatt meg og 2-4 andre damer på rundgang gjennom uka. Men det gjelder kanskje alle andre damer enn meg dette da? 

Anonymkode: 04fd8...5c4

Ja og mye av forklaringen der ligger i at det er et altfor stort mannsoverskudd ..derfor må flere menn "dele" på samme kvinnfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart ok, men hjemmedate betyr sex, så isåfall ville jeg tatt med ungen da, eller gått tur ute eller tatt en matbit ute som venner. 

Anonymkode: f6198...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...