Gå til innhold

Føler meg bare stygg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så sinnsykt dårlig selvtillit om dagen.. 

Jeg har aldri følt jeg har problemer med å få en mann. Til den dagen i dag. 

De fleste som kjenner meg veldig godt, synes jeg er ålreit og er meg selv, snill og søt. Det jeg lurer på, hvorfor vil ikke de som nylig blir kjent med meg, hvorfor vil ikke de noe mer?

Jeg har møtt en fyr, som er et par år eldre enn meg, tydeligvis så vil han henge med meg og det som er, han deler ting med meg (som er ganske sjukt å dele), men det virker ikke som han vil at folk skal vite at vi har hatt sex, han var også overlegen mot meg på en pub. Vi har møttes 3 ganger.. 

Kanskje han deler disse tingene for å skremme meg vekk fra han? Det er jo ganske risikabelt for jobben hans ville jeg tro også.. så hvorfor si det til meg?

Ikke at jeg ville sagt noe videre i det hele tatt, men  han kan umulig stole på meg etter et par ganger...

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de ikke får følelser for deg. Hvorfor har du ikke blitt forelsket i alle de 10 mennene mellom 18-50 år som du har møtt og snakket med idag? Fordi mennesker forelsker seg ikke i andre personer bare fordi det er av det andre kjønn

Anonymkode: 31582...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ikke får følelser for deg. Hvorfor har du ikke blitt forelsket i alle de 10 mennene mellom 18-50 år som du har møtt og snakket med idag? Fordi mennesker forelsker seg ikke i andre personer bare fordi det er av det andre kjønn

Anonymkode: 31582...7e0

Alle som prøver seg er liksom folk jeg kjenner fra før av, gærne på fylla, noen som kunne funnet på å ruse seg osv, eller folk som ikke har orden på ting.. 

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som prøver seg er liksom folk jeg kjenner fra før av, gærne på fylla, noen som kunne funnet på å ruse seg osv, eller folk som ikke har orden på ting.. 

Anonymkode: 36345...1f3

Høres ut som du trenger å bytte miljø..

Anonymkode: 3225f...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Alle som prøver seg er liksom folk jeg kjenner fra før av, gærne på fylla, noen som kunne funnet på å ruse seg osv, eller folk som ikke har orden på ting.. 

Anonymkode: 36345...1f3

Men da er det jo menn som vil ha deg

Anonymkode: 31582...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du trenger å bytte miljø..

Anonymkode: 3225f...16e

Henger på en måte ikke i feil miljø heller, men det er slik at byen jeg bor i, er folk slike, krangler og bråker med folk på fylla, ganske normalt her.. vanskelig å sette ord på det. Jeg ville helst sluppet å si det, men blir nok beste måten å si det på, mange her ruser seg heller ikke, men henger med folk som røyker weed osv.. er vanskelig å sette ord for ting men så kalt "tapere". Noe ikke jeg kan være sammen med.

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det jo menn som vil ha deg

Anonymkode: 31582...7e0

Menn jeg ikke fordrar ja? Føler ikke det er noe spesielt med menn som vil ha meg men.. 

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har deg på si, eller du bare er ei blant flere?? Det er god grunn til at andre ikke skal vite om at dere har sex.

Men, dersom du ønsker mer enn sex, hvorfor gir du vekk godsakene??

Anonymkode: e3613...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, AnonymBruker said:

Menn jeg ikke fordrar ja? Føler ikke det er noe spesielt med menn som vil ha meg men.. 

Anonymkode: 36345...1f3

Ok, så du ser på disse menneskene som nærmest verdiløse. Sjarmerende.. Problemet ditt er at du er selvsentrert og overfladisk, ingen sympati herfra, du fortjener å tvile på deg selv. 

Anonymkode: 31582...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare har deg på si, eller du bare er ei blant flere?? Det er god grunn til at andre ikke skal vite om at dere har sex.

Men, dersom du ønsker mer enn sex, hvorfor gir du vekk godsakene??

Anonymkode: e3613...a11

Hva mener du med at jeg gir vekk godsakene? 

Mener du jeg bør stoppe med sex kanskje?

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så du ser på disse menneskene som nærmest verdiløse. Sjarmerende.. Problemet ditt er at du er selvsentrert og overfladisk, ingen sympati herfra, du fortjener å tvile på deg selv. 

Anonymkode: 31582...7e0

Nei jeg ser ikke på de som verdiløse, jeg kan være venn med de, men ikke noe mer. Jeg går ikke inn i et forhold men folk som kan være voldelige, eller dra meg inn i et rusmiljø. Er overhodet ikke noe vondt med de sånn sett, eneste negative er rus og voldeligheten. 

Anonymkode: 36345...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri følt jeg har problemer med å få en mann. Til den dagen i dag. 

 

Ikke jeg heller, problemet er at jeg vil ha kvinnfolk :) 

Anonymkode: b62b0...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...