AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg er en person og spiser derfor ikke så mye i gangen. Er det da best å bare blande ut hele pakken og steke opp, eller blande ut feks 1/4 av pakken og steke og spare resten til senere? Står det forresten hvor mange dl pulver som er i pakken slik at jeg kan regne ut fra det? Har ikke vekt, så må bli det hvis jeg skal dele opp. Anonymkode: 95702...4ff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en person og spiser derfor ikke så mye i gangen. Er det da best å bare blande ut hele pakken og steke opp, eller blande ut feks 1/4 av pakken og steke og spare resten til senere? Står det forresten hvor mange dl pulver som er i pakken slik at jeg kan regne ut fra det? Har ikke vekt, så må bli det hvis jeg skal dele opp. Anonymkode: 95702...4ff Det går like fort og lage dine egne, og de smaker mye bedre. Da kan du lage så liten eller stor posjon du vil. Anonymkode: 27248...843 2
Antoinette Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Lag opp hele røren, stek så mange du vil ha og frys resten av røren. Ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 Når det kommer til smak vil jeg heller anbefale deg Møllerens pannekaker. Så måler du opp gram på posen og deler på to, det samme med da mengde vann osv. Klarer aldri mer enn 2 pannekaker så vet hvordan du har det. Dagen etter eller senere på dagen har jeg da2 ekstra som jeg varmer opp i mikroen og. Anonymkode: bf791...e49
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går like fort og lage dine egne, og de smaker mye bedre. Da kan du lage så liten eller stor posjon du vil. Anonymkode: 27248...843 Det er jo ikke det jeg spør om! Da må jeg kjøpe inn mange ingredienser som jeg ellers aldri bruker, og som bare blir stående å råtne fordi jeg ikke får brukt opp alt. Jeg ba ikke om råd til hvordan jeg kan lage pannekaker. Og det tar faktisk lenger tid. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når det kommer til smak vil jeg heller anbefale deg Møllerens pannekaker. Så måler du opp gram på posen og deler på to, det samme med da mengde vann osv. Klarer aldri mer enn 2 pannekaker så vet hvordan du har det. Dagen etter eller senere på dagen har jeg da2 ekstra som jeg varmer opp i mikroen og. Anonymkode: bf791...e49 Jeg bare kjøper den som er billigst, hehe. Har ikke vekt da, så skulle gjerne visst hvor mange dl, så slipper jeg å begynne å dele opp hele greia i mange deler. Anonymkode: 95702...4ff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, Antoinette skrev: Lag opp hele røren, stek så mange du vil ha og frys resten av røren. Ikke noe problem. Jeg har dessverre ikke plass til å fryse, men skulle gjort det hvis jeg hadde! Anonymkode: 95702...4ff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke det jeg spør om! Da må jeg kjøpe inn mange ingredienser som jeg ellers aldri bruker, og som bare blir stående å råtne fordi jeg ikke får brukt opp alt. Jeg ba ikke om råd til hvordan jeg kan lage pannekaker. Og det tar faktisk lenger tid. Jeg bare kjøper den som er billigst, hehe. Har ikke vekt da, så skulle gjerne visst hvor mange dl, så slipper jeg å begynne å dele opp hele greia i mange deler. Anonymkode: 95702...4ff Det er da ikke værre en at du tømmer pulveret i et desilitermål eller? Anonymkode: d47c9...f9e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke værre en at du tømmer pulveret i et desilitermål eller? Anonymkode: d47c9...f9e Nei, men den inneholder vel ganske mye, og jeg har bare et lite dlmål. Anonymkode: 95702...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå