Gå til innhold

Usikker hva trur dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei...

 

jeg har møtt en fantastisk jente for 5 uker siden vi fikk god kjemi med dn gang og Har snakket en del på Snapchat og har hengt en del sammen kysser og ler når vi er sammen . Men ho er en Del sammen med en kar som Er storm forelska i ho, Men ho sier at ho ikke har de samme følelsen for han ennå!! Men vi hang sammen her om dagen også  havna vi i samme seng og hadde sex. Men det som besymrer meg et at ho snakker en del om han karen alt fra at han er så snill og at ho kan få følelser for han han har vell vært forelska i ho i 5-7mnd. Ho er nysgjerrig på meg og spør om alt og har invitert meg på fest til helgen, men det jeg lurer på er om jeg skal backe ut pågrunn av at ho forteller meg Alt dem gjør sammen osv, eller er dette et spill fra hennes side? Hjelp meg !!! Jeg er 17 år og ho er 18... 

Anonymkode: 50071...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når dere er så unge så er det vanlig å like flere samtidig. Det føles tungt det forstår jeg, men det er litt sånn det er å være ung, man vet ikke helt hvem man vil gå for enda osv.  
Enten kan du backe ut og hvertfall miste muligheten din med henne, eller så kan du fortsette å henge med henne og vise hun gode sider av deg så hun ser mer kjærestemateriale i deg enn i han. 
Men har du sagt til hun at du liker hun og vil bli kjæreste med hun ? Det er jo et sted å starte for at hun skal ta deg seriøst også.... Kan godt være hun sier det om han andre karen fordi hun syntes du er for treg og vil vise deg at hun også har andre etter seg så hvis du vil ha hun må du få ut fingern og spørre hun snart. 

Anonymkode: 2f336...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...