Gå til innhold

Frokost og lunsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du gidder ikke bake neivel. Hva liker du da av pålegg? Virker veldig negativ. Tar du vare på kvitteringer ser du raskt hva ting koster og lærer det fort.

First-price-laks ville jeg ikke spist om jeg hadde fått det gratis.

Har du dårlig tid på morgenen kan du ta deg en banan,med /uten yoghurt eller en smoothie. Til lunsj kan du spise middagsrester.

Byggrynsgrøt med honning i, kanel og kanske bær smaker også godt hvis du vil variere fra havregrøt. Men du har fremdeles ikke sagt hva du liker ts, kun at du er lei brød og knekkebrød. Mulig du er kresen. Mye godt pålegg man kan ha for å få variasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Atea skrev:

Du gidder ikke bake neivel. Hva liker du da av pålegg? Virker veldig negativ. Tar du vare på kvitteringer ser du raskt hva ting koster og lærer det fort.

First-price-laks ville jeg ikke spist om jeg hadde fått det gratis.

Har du dårlig tid på morgenen kan du ta deg en banan,med /uten yoghurt eller en smoothie. Til lunsj kan du spise middagsrester.

Byggrynsgrøt med honning i, kanel og kanske bær smaker også godt hvis du vil variere fra havregrøt. Men du har fremdeles ikke sagt hva du liker ts, kun at du er lei brød og knekkebrød. Mulig du er kresen. Mye godt pålegg man kan ha for å få variasjon.

Jeg vet jo hva det jeg bruker å kjøpe koster. Har jeg sagt noe annet? Men jeg har ikke oversikt på prisnivået på alt av matvarer, nei. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor du skal vite det? Når jeg sier jeg er lei, så er jeg lei. Jeg liker forepølse, leverpostei, salat (sånn type eggesalat, italiensk salat),  og egg. Det er vel hovedsaklig det jeg bruker å ha som pålegg. På knekkebrød bruker jeg også philadelphiaost.

Anonymkode: c338d...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...