Gå til innhold

Har pene damer mindre sjans på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har pene damer mindre sjans på menn? Det virker slik til tider. 

Anonymkode: e6405...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Om ei veldig pen jente hadde prøvd seg på meg, hadde jeg følt det var noe rart som skjedde. Jeg kan aldri tenke meg at jeg greier å holde på ei kjempe pen jente på sikt. 

 

Anonymkode: 1fdd1...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man som pen opplever liten interesse så vil jeg kanskje si det samme jeg sier til menn som her inne hevder at de ikke får seg dame fordi de er "for snille". Det er ikke noe som heter "for snill" eller "for pen". Positive egenskaper er positive: de aller, aller fleste synes det er bra om en person er snill eller pen. 

Det må være noe annet som stopper potensielle partnere fra å være interessert. Det kan være noe med måten du framstår på, måten du oppfører deg på og så videre. De skygger nok ikke banen fordi en en pen - selv om det er behagelig å tenke det. 

Anonymkode: 9cb0e...625

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med sjarm har mere sjanse enn en bilde-pen vil jeg tro. 

Anonymkode: 9c9dc...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men det er ikke slik at alle menn sikler etter alle pene damer. Menn er faktisk individer og liker ulike damer. Om en dame er pen, men kjedelig eller har andre kjipe egenskaper er hun selvsagt ikke så populær.

Anonymkode: 4c2bc...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men det er ikke slik at alle menn sikler etter alle pene damer. Menn er faktisk individer og liker ulike damer. Om en dame er pen, men kjedelig eller har andre kjipe egenskaper er hun selvsagt ikke så populær.

Anonymkode: 4c2bc...d9e

Tror de fleste er klar over dette. Var det noe du trodde vi andre ikke visste? :) 

Anonymkode: 51076...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste er klar over dette. Var det noe du trodde vi andre ikke visste? :) 

Anonymkode: 51076...6cb:heks::link:

:alice:

Anonymkode: 4346f...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Om ei veldig pen jente hadde prøvd seg på meg, hadde jeg følt det var noe rart som skjedde. Jeg kan aldri tenke meg at jeg greier å holde på ei kjempe pen jente på sikt. 

 

Anonymkode: 1fdd1...193

Men hvis hun velger deg, og liker deg for deg. Tror du ikke at hun mener det? 

Anonymkode: 9c7cb...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:alice:

Anonymkode: 4346f...376

Åå.. tok du deg nær av svaret mitt? Det var ikke meningen. Synes bare slike sosiale ting er veldig åpenbare og ikke trenger å forklares (ned i minste detalj).  

Anonymkode: 51076...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Naturligvis ikke, men jeg tror at de mindre pene jentene får enda mer direkte oppmerksomhet av den grunn at mange menn ikke tør å prøve seg på de peneste jentene. De normalt pene jentene blir sjekket opp av alle, mens de aller peneste er det kun et fåtall av menn som tør å kontakte ansikt til ansikt.

Mulig dette har endret seg litt etter at sjekking ble digitalisert ettersom mange menn er James Bond bak tastaturet, men mindre imponerende i virkeligheten.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med enkelte veldig pene damer er at dem er så alt for bevisste på hvor pene dem er, og de kan være grufullt stygge om du ikke er bra nok. Jeg har flere kompiser som ligger 7-8 på skalaen og selv de har blitt regelrett knust når dem har prøvd å sjekke opp en dame som er type 8-9-10 på skalaen.
Derfor foretrekker mange menn damer som er mer "normale".
damer som vet at dem ikke er "perfekte" og som også fokuserer på personlighet og ikke kun om du ser ut som brad pitt.

og nei, dette er ikke en sytepost. er kun observasjonene til meg og kameratene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, herremann skrev:

problemet med enkelte veldig pene damer er at dem er så alt for bevisste på hvor pene dem er, og de kan være grufullt stygge om du ikke er bra nok. Jeg har flere kompiser som ligger 7-8 på skalaen og selv de har blitt regelrett knust når dem har prøvd å sjekke opp en dame som er type 8-9-10 på skalaen.
Derfor foretrekker mange menn damer som er mer "normale".
damer som vet at dem ikke er "perfekte" og som også fokuserer på personlighet og ikke kun om du ser ut som brad pitt.

og nei, dette er ikke en sytepost. er kun observasjonene til meg og kameratene mine.

Hvorfor sammenligner du damers attraktivitet med hvordan mennene deres blir behandlet av dem?  Mener du at attraktive damer forventer mer av menn? 

Anonymkode: 51076...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor sammenligner du damers attraktivitet med hvordan mennene deres blir behandlet av dem?  Mener du at attraktive damer forventer mer av menn? 

Anonymkode: 51076...6cb

basert på våre observasjoner, så ja.
byen, tinder osv er et kjøttmarked og førsteinntrykket har alt å si. som oftest har du bare 1-3 sekunder på å gjøre et inntrykk.
pene damer vet at dem kan få seg noe når de vil på byen/tinder og at dem derfor er mindre avhengig av å være snille og høflige mot andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på en måte.

Pene kvinner kan bare velge blant de 10% mest attraktive mennene. Så sånn sett har de mindre å velge i. 

En pen kvinne med en mann under hennes liga er skikkelig bortkastet. Som å kjøre avisruta med Ferrari.

Anonymkode: 7a5ca...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er alt for pene. Så tenker jeg at de har vent seg til å bli behandlet som en prinsesse hele livet. Så forventer hun kanskje at jeg skal bli tjeneren hennes i et forhold. 
 

Jeg foretrekker naturlige og folkelige kvinner. Som på lik linje med meg vil brette opp ermene og ta i et tak hjemme og for forholdet. Der vi behandler hverandre likt. Som den prinsen jeg er, og den prinsessen hun er. 

Anonymkode: d0e3a...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...