Gå til innhold

Er jeg rar?


96musclekid

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med kvinner. Rundt 40-60 års alderen. Jeg har lyst til å være den "uerfarne", og at hun dominerer sexen. Rett og slett at jeg blir en opplevelse for henne og motsatt. At hun for opplevd litt ungdom igjen, men jeg vil også oppleve hennes erfaringer. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd meg på en eller en annen kvinne rundt i den alderen, men hvordan?

Er nok temmelig sikker på at dette er en svært unormalt ting å tenne på.. Likevel kan jeg ikke gjøre noe for det. Er det noen av dere menn/kvinner som har samme "fantasi" som meg?

-Dette er ikke noe troll innlegg, er bombe seriøs. 

Endret av 96musclekid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir ingen opplevelse for henne - tro meg - men for deg helt sikkert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, 96musclekid skrev:

Jeg er 21 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med kvinner. Rundt 40-60 års alderen. Jeg har lyst til å være den "uerfarne", og at hun dominerer sexen. Rett og slett at jeg blir en opplevelse for henne og motsatt. At hun for opplevd litt ungdom igjen, men jeg vil også oppleve hennes erfaringer. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd meg på en eller en annen kvinne rundt i den alderen, men hvordan?

Er nok temmelig sikker på at dette er en svært unormalt ting å tenne på.. Likevel kan jeg ikke gjøre noe for det. Er det noen av dere menn/kvinner som har samme "fantasi" som meg?

-Dette er ikke noe troll innlegg, er bombe seriøs. 

Jeg er «bare» i midten av tredveårene, men har en lignende fantasi: å kunne «lære opp» en uerfaren gutt tidlig i 20-årene. Handler ikke om å få oppleve ungdom, men at jeg nok er ganske dominant, liker å ha kontroll og å se at det å ta denne kontrollen kan glede en annen. For min del holder det med fantasien siden jeg er i et forhold med en som er eldre enn meg.

Jeg vet ikke hvor du kan finne noen i den aldersgruppen da, men jeg tror nok de finnes et sted. :)

Ikke hør på brukeren under deg, alle er forskjellige og vi tenner på ulike ting - heldigvis.

Anonymkode: a92af...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk for et seriøst svar! 

Midten av tredveårene hørtes ikke så dumt ut det heller! Men jeg var desverre for sent ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er «bare» i midten av tredveårene, men har en lignende fantasi: å kunne «lære opp» en uerfaren gutt tidlig i 20-årene. Handler ikke om å få oppleve ungdom, men at jeg nok er ganske dominant, liker å ha kontroll og å se at det å ta denne kontrollen kan glede en annen. For min del holder det med fantasien siden jeg er i et forhold med en som er eldre enn meg.

Jeg vet ikke hvor du kan finne noen i den aldersgruppen da, men jeg tror nok de finnes et sted. :)

Ikke hør på brukeren under deg, alle er forskjellige og vi tenner på ulike ting - heldigvis.

Anonymkode: a92af...716

Tusentakk for et seriøst svar! 

Midten av tredveårene hørtes ikke så dumt ut det heller! Men jeg var desverre for sent ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en helt vanlig fantasi, kalt cougar. Noe du selvsagt er fullt klar over. Hvorfor du må starte x antall tråder om dette vet jeg ikke, men håper du får noe ut av det.

Anonymkode: f23de...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir noen positiv opplevelse med henne med en unggutt som knapp har dyppa pikken før som kommer på 5 minutter fordi han har drømt om det øyeblikket hele livet :fnise:

Anonymkode: 31048...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det blir noen positiv opplevelse med henne med en unggutt som knapp har dyppa pikken før som kommer på 5 minutter fordi han har drømt om det øyeblikket hele livet :fnise:

 

Ha ha ha ha ha ... og så dra vedkommende ungstut rundt i familien og vise frem trofeet sitt :)  Kanskje på julaften med en heidundrende salutt ved midnatt :) 

Anonymkode: 63e3e...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ts var en kvinne, siden det står "Jeg drømmer om å ha sex. Med kvinner..." Men det skulle kanskje ikke være noe punktum der.

Anonymkode: f72db...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...