96musclekid Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Jeg er 21 år og tenner veldig på tanken av å ha sex med kvinner. Rundt 40-60 års alderen. Jeg har lyst til å være den "uerfarne", og at hun dominerer sexen. Rett og slett at jeg blir en opplevelse for henne. At hun for opplevd litt ungdom igjen, men jeg vil også oppleve hennes erfaringer. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å prøvd meg på en eller en annen kvinne rundt i den alderen, men hvordan? Er nok temmelig sikker på at dette er en svært unormalt ting å tenne på.. Likevel kan jeg ikke gjøre noe for det. Er det noen av dere menn/kvinner som har samme "fantasi" som meg? -Dette er ikke noe troll innlegg, er bombe seriøs. Endret 30. oktober 2017 av 96musclekid
SlemUlv Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 har det noe å si, om det er normalt, eller unormalt ?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg er 40+ og kan ikke si at det å dominere en ung gutt ville vært en ønsket "opplevelse". Skulle jeg hatt sex med en mann som var yngre enn meg, skulle det vært av begjær, ikke på grunn av en fetisj fra han side. Anonymkode: 30cb1...31c
96musclekid Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2017 Begjær er jo noe man ønsker sterkt. En fetish er noe man tenner på..altså ønsker sterkt å oppleve. Derfor kan jeg like greit kalle det begjær.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 Du er nok ikke alene Ts. Når jeg er ute med jentene så drysser det av gutter i 20 årsalderen som har lyst på sex. Er snart 40. Seksuelt så er det ikke så merkelig. Damer blir gjerne kåtere med årene og matcher guttas nivå på rundt 20. Anonymkode: cadc0...2f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå