AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg mangler D-vitamin og skal ta høye doser i noen mnd nå. Ble anbefalt å spise noe med fett rett før jeg tar tablettene for optimalt opptak, men lurer på om jeg kan ta omega 3-kapsler sammen med dem i stedet? Har det samme effekt? Eller blir det tyngre for kroppen å fordøye? Noen som har prøvd? Hehee Anonymkode: 302df...9f5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Det er en dårlig kombinasjon. Men om du spiser en youghurt eller en banan rørst og så tar tablettene så er det bedre. Treenger ikke være så mye som skal til. Anonymkode: 97566...157
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Det burde jo gå bra det, det skulle jo bli litt som en slags alternativ monstertran? (Tran har omega 3 fettsyrer, D, E og A vitamin) Bare sjekk at omega 3 pillene ikke er tilsatt D-vitamin. Det er viktig å ikke få for mye D-vitamin heller fordi det er en fettløselig vitamin der en ikke skiller ut overskudd som de vannløselige. Men ville forhørt meg på apotek for sikkerhetsskyld før du setter i gang med "monstertranen" Anonymkode: bb874...5a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå