caskerette Skrevet 30. oktober 2017 #21 Del Skrevet 30. oktober 2017 Synes sånne kommentarer er frekke. Trenger vel ikke å være hårsår for å ønske seg et samfunn der folk er høflige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 30. oktober 2017 #22 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Usikker på om jeg leser innlegget ditt feil, eller om de fleste andre gjør det... HUN synes du var frekk fordi du forklarte at du ikke var sliten og hvorfor? Om så var tilfellet var det hun som var frekk og ikke du, men hun mente nok ikke noe veldig vondt med det Endret 30. oktober 2017 av Pudderrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #23 Del Skrevet 30. oktober 2017 16 minutter siden, Pudderrosa skrev: Usikker på om jeg leser innlegget ditt feil, eller om de fleste andre gjør det... HUN synes du var frekk fordi du forklarte at du ikke var sliten og hvorfor? Om så var tilfellet var det hun som var frekk og ikke du, men hun mente nok ikke noe veldig vondt med det Nei da har du lest feil. Hun sa at jeg så sliten ut, og jeg lurer på om det var frekt av henne å si eller om det faktisk er normalt å si sånt, da jeg tok meg nær av det. Ser jeg mangler et punktum etter "åja". Anonymkode: b78ff...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 30. oktober 2017 #24 Del Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol, nei. Det sier man i hvert fall ikke. Anonymkode: 927c0...689 Hvorfor ikke? Er da mange som eksperimenterer med sminke, så å spørre om man har gjort noe annet når man ser annerledes ut viser jo bare at man ser når noen prøver noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine 4 Skrevet mandag kl 18:53 #25 Del Skrevet mandag kl 18:53 Gjest boblebrist skrev (På 30.10.2017 den 12.27): Ja, det er frekt. Jeg pleier å svare at jeg ikke er sliten, det er bare slik ansiktet mitt ser ut. Jeg sliter med kronisk mørke ringer under øynene. Da innser de fleste at de har sagt noe dumt. Ikke ta deg nær av det iallefall, det er kollegaen din som er et naut, og det er verre enn å se litt sliten ut en dag. Det du gjør neste gang noen sier det kan du si tilbake : det gjør du og. Da ser vi begge slitne ut. Og hev deg over det. Er bare usikre personer som gidder å spørre om noe sånt. Enkelte har ikke så mye å snakke om at de heller begynne å snakke dritt om andre på jobb. Hev deg over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:59 #26 Del Skrevet mandag kl 18:59 AnonymBruker skrev (På 29.10.2017 den 23.57): Jeg fikk høre idag av en kollega " du ser sliten ut" jeg er ikke sliten og føler jeg ikke ser sliten ut, dette var første dagen på jobb jeg ikke hadde på meg mascara, og jeg nevnte til henne at det muliggens er årsaken til at hun syntes jeg ser sliten ut. Hun svarte: åja.. jeg syntes det er frekt å si sånt til folk, spesielt de du ikke kjenner veldig godt, og jeg tok meg nær av det da jeg faktisk ikke er sliten og føler jeg ser ut som jeg alltid gjør. Hva syntes dere om dette ? Er det frekt ? Hvordan skal man reagere ? Anonymkode: b78ff...223 Klart du ble krenket av det, er jo 2025 og kreketoget fortsetter å gå. Stakkars deg, Ts. Anonymkode: 22798...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #27 Del Skrevet mandag kl 19:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart du ble krenket av det, er jo 2025 og kreketoget fortsetter å gå. Stakkars deg, Ts. Anonymkode: 22798...19c "Er jo 2025" og det skriver du i en 8 år gammel tråd? 🙄 Anonymkode: b4230...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #28 Del Skrevet mandag kl 20:29 Hva er kreketog? Anonymkode: 18b18...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:33 #29 Del Skrevet mandag kl 20:33 AnonymBruker skrev (På 30.10.2017 den 0.11): Jeg har jo ikke lyst til å se SLITEN ut uten mascara. Jeg er ikke akkurat så gammel heller. Anonymkode: b78ff...223 Sånn er det bare, er man vant til å se noen med sminke ser de fort småsyke ut uten, bare en vane. Eller omvendt, jeg måtte på jobb idag selv om jeg ikke er helt kvitt en seig forkjølelse, jeg er knall rød under nesa og blank i blikket. Tok på mascara for en gangs skyld og litt sminke over det rødeste under nesa, og kollegaene mine syntes jeg så helt som vanlig it, selv om jeg nesten ikke klarte stå oppreist. Anonymkode: 2cb69...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå