Gå til innhold

Kranglet med date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kranglet med en date. Vi har møtt hverandre 3 ganger å hadde det kjempe fint begge to. Temaet ble hennes ekser. Jeg har vært stygg i munnen så hun slettet meg fra facebook etc... hun er 40 år. Jeg har sendt mld om hvor lei meg jeg var å har ikke lagt skyld på henne i det heletatt. Fins det ennå håp ?

Anonymkode: b67aa...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krangel etter tredje treff?
Sikker på at det er noe du i det hele tatt vil skal fortsette.

 

Og var du stygg i munnen, så tidlig. Varsellampene blinker, så tviler på at dama tror det blir noe bedre etterhvert som dere skulle blitt bedre kjent. Hadde nok slettet deg selv ja.

Lite, eller ingen håp.

Anonymkode: d0e5c...fef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt kjempe masse kontakt heletiden.  Alle har jo en krangel av og til og hun var stygg i munnen til meg også. Det er jeg som kom krypende tilbake og beklaget meg så masse . Det har gått ett par dager, jeg føler at jeg har bedre sammvitighet  fordi jeg har fortalt i detalj om hvor lei meg jeg er. Håper på svar men det tar vel tid med damer

Anonymkode: b67aa...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ikke tid, hun er ikke interessert i bortforklaringene dine!

Hadde selv sletta og blokkert en som ville krangle og ble ufin etter 3 dater... Rett og slett ikke verdt å kaste bort tiden på..

Anonymkode: 273d4...c84

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Vi har hatt kjempe masse kontakt heletiden.  Alle har jo en krangel av og til og hun var stygg i munnen til meg også. Det er jeg som kom krypende tilbake og beklaget meg så masse . Det har gått ett par dager, jeg føler at jeg har bedre sammvitighet  fordi jeg har fortalt i detalj om hvor lei meg jeg er. Håper på svar men det tar vel tid med damer

Anonymkode: b67aa...b89

dET Inntrykket du gir meg her, så hadde jeg ikke gitt deg en sjanse til.

Ja, alle par kranger, men det er sjelden det begynner allerede så tidlig, da man er på sitt best behavior.

Anonymkode: 43df8...5f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det hjelper å si unnskyld om du gikk over streken. 

Anonymkode: c51a9...303

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det kommer an på hvem av dere som "begynte". Om det var deg, så tror jeg dessverre du ikke kan håpe på for mye, var det henne så er det en liten mulighet. Men spør du meg, så virker det som om dere heller begge bør gå videre. Når man krangler allerede på date, så er det en sterk indikasjon på at dere nok ikke passer sammen så godt som dere trodde. Og hvem i huleste drar opp diskusjoner om ekser på date? Det er et tema man bør ligge unna.

Anonymkode: 8f350...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling. Ekser? Why? Dere menn tåler jo ikke det?

Bestill god take-away til hennes adresse i kveld eller hva som helst godhjertede greier, men ikke blomster de kan man ikke spise eller gjøre noe fornuftig med så det er så meningsløst. (ikke møt opp selv, men be dem legge et ark med UNNSKYLD, JEG VAR DUST! sammen med maten, eller hva du nå skulle finne på)

Anonymkode: d6d8d...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangel etter TRE dater??! Og dette tror du kan være liv laga?

Anonymkode: 3d2bc...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor dramatisk det var. Hvis hun slettet deg så må det ha vært ganske ille.

Anonymkode: 1baa2...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde når man så tidlig krangler om ekser og ikke kan styre munnbruken sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager kan dere krangle om vedrørende hennes ekser etter bare 3 dates? Jeg hadde nok ikke gitt deg en ny sjanse utifra det bildet som blir malt her.

Anonymkode: 91894...bd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i forhold som har vart i flere år før vi kranglet. Er rimelig konfliktsky så om vi hadde hatt noe jeg hadde opplevd som en krangel etter tre dater hadde det vært kroken på døra for min del, spesielt om det ble brukt stygt språk (noe jeg aldri gjør selv, det er helt uakseptabelt å bli skjelt ut, spiller ingen rolle hvor sint du er). Jeg traff en fyr som viste tegn på sjalusi etter bare tre dater. Han begynte å spørre meg ut på en ganske ufin måte, bl.a. om jeg hadde vært sammen med noen jeg jobber med. Han er den første og eneste jeg har ghostet, fikk ekstremt dårlig magefølelse av hele fyren, slettet og blokkerte ham. Nettopp fordi jeg er såpass konfliktsky kan jeg ikke være med noen som har lett for å havne i krangel, det ender bare opp med at jeg blir totalt overkjørt.

Anonymkode: c3ad2...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en date hadde vært ufin i munnen min på 3. date, og det ble krangling, hadde han vært fullstendig uaktuell for meg. Krangling så tidlig tyder på at dette ikke er liv laga. 

Og ikke faen om jeg godtar at folk er ufine i munnen mot meg. 

Anonymkode: 3f93e...664

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har "kranglet"om kommabruk og splittet infinitiv etter tre dater, men ekser? Og stygg språbruk på grunn av det? Nei, det går ikke. Du liker å holde dine kvinner i stramme tøyler, eller hva? La henne gå, du, og hold deg skjerpet hele veien neste gang du treffer noen.

Anonymkode: d064f...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har altså kritisert henne for noe vedrørende en eks, om noe som skjedde i hennes liv og som hun tok sine valg rundt der og da. Du har altså kritisert henne for handlinger hun tok i en periode av sitt liv hvor du ikke engang eksisterte for henne?

Og ikke bare kritisert, men fordømt henne og hennes handlinger uten å ta stilling til at hennes eks kan ha fremprovosert det hele?

Hvis så, ja da skjønner jeg godt at hun kuttet deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt kjempe masse kontakt heletiden.  Alle har jo en krangel av og til og hun var stygg i munnen til meg også.

Nei ikke alle begynner å krangle etter tredje date :)  Da er du ute å kjøre så det holder, og jeg må nok bare si at du ligger veldig tynt an.Begynne å diskutere ekser på date er helt totalt katastrofe mener nå jeg. Det er noe man kan gjøre når man er blitt kjærester og er trygge på hverandre, og knapt nok da. Det fører sjelden til noe godt uansett. Så ta lærdom og ikke gjør dette med fremtidige dater noengang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...