Gå til innhold

Noen som har gode tips til billig sommerferie?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann og jeg har ikke råd til noe særlig i år, da vi nettopp har kjøpt nye leilighet og bil. Men er det noen som har et godt forslag til hvordan man kan få til en billig ferie? Vi vil jo gjerne ut å oppleve litt, men det kan ikke koste stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke er avhengige av å reise i skolens sommerferie, kan dere jo hoppe på en billig chartertur, enten i mai/juni, eller august/september. Rett før og etter skoleferien pleier det å være billige turer.

Eller så kan dere fly billig med Air Baltic til Riga eller Vilnius, eller Estonian Air til Tallinn (eventuelt en kombinasjon) og ta en liten rundreise i Baltikum. Flotte gamle byer, alle tre hovedstedene er vel verdt et besøk, og ellers lange sandstrender, og billig shopping. Prisnivået på mat, drikke og lokal transport er veldig lavt. Eventuelt kan dere ta med dere bilen på ferja fra Sverige til Riga, og kjøre rundt i disse landene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Norwegian har billige billetter til kroatia dersom du reiser utenom sesongen. Da kan du få to flybilletter for 2000, og dersom dere bor privat, kan dere bo for 150 kr natt per pers. Mat og drikke er billigere enn i norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker nok en gang for bra innslag :)

Flere motas med stor takk og masse :) :) :) :)

Skrevet

Jeg og min samboer kjørte til Stockholm en sommer. Vi leide en privat leilighet ikke langt fra sentrum (mye billigere enn hotell og du kan lage all maten selv).

Kjempefin tur! Opplevde mye, og Stockholm er jo en utrolig flott by.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jo også en veldig god ide da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...