AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg trenger tips til jentetur! Vi er seks jenter på 30 år som reiser på tur hvert år. Vi er alle sammen særdeles aktive og glad i å trene, men shopping og spa er ikke å forakte. Reisen, overnatting og aktiviteter bør ikke overgå 3500kr per person. Mat og drikke kommer utenom. Kjenner til de «typiske» jenteturene som Barcelona, Paris, Nice, London, Reyjavik, Lofoten etc. Kunne tenkt meg noe med kombinasjon av aktivitet og kos. Hjelp! Anonymkode: f65a5...39a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #3 Skrevet 29. oktober 2017 Vi har vært der Anonymkode: f65a5...39a
Gjest Overrasket Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Vi er seks jenter på 30 år særdeles aktive og glad i å trene Anonymkode: f65a5...39a Jeg melder meg som guide, jeg da!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Det er mange fine turmål i Norge der du kan kombinere f.eks klatring, rafting og fjellturer, men det er kanskje litt seint på året. Hvis dere vil dra utenlands anbefaler jeg å se hvor det er billig å fly, for dette vil ha mye å si på totalprisen. Aktive aktiviteter kan en gjør overalt, så jeg ville valgt reisemål først Anonymkode: 61d9f...0f6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 Hva med å dra til Skottland og gå turer i høylandet? Men det blir kanskje vanskelig til den prisen.. Anonymkode: 66468...f00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå