Gå til innhold

Har prøvd ut jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Henrik R skrev:

OK, fint for deg. :) Men og hevde at en jente/kvinne kan fortsatt være heterofil hvis hun tenner på og til tider har sex med andre kvinner er helt bak mål.

Ikke i følge store medisinske leksikon :) Jeg velger å stole på den jeg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Ikke i følge store medisinske leksikon :) Jeg velger å stole på den jeg. 

Det har blitt til et ord kun i Norge for folk som fornekter egen legning. Ingen som er heterofil hverken tenner på eller får følelser for motsatt kjønn.

Skrevet

Det har blitt til et ord kun i Norge for folk som fornekter egen legning. Ingen som er heterofil hverken tenner på eller får følelser for motsatt kjønn.

Siden du sier det så.. men for all del, jeg kan jo ha lært feil for 30 år siden ;) 
Igjen, velger å stole på leksikonet, ikke deg

Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Siden du sier det så.. men for all del, jeg kan jo ha lært feil for 30 år siden ;) 
Igjen, velger å stole på leksikonet, ikke deg

Er du klar over at det er kun i Norge hvor man bruker fil i personers legning? I Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland og i alle engelsk talende land så staves det heteroseksuell, homoseksuell eller biseksuell. Og kalle seg for biseksuell har blitt til en unnskyldning for bifile og homofile i Norge. 

Skrevet

Er du klar over at det er kun i Norge hvor man bruker fil i personers legning? I Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland og i alle engelsk talende land så staves det heteroseksuell, homoseksuell eller biseksuell. Og kalle seg for biseksuell har blitt til en unnskyldning for bifile og homofile i Norge. 

Jeg er klar over det ja. Er du klar over at engelsk talende folk misunner oss, fordi vi har ord for forskjellen? 

Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Jeg er klar over det ja. Er du klar over at engelsk talende folk misunner oss, fordi vi har ord for forskjellen? 

Jeg tok flygerutdannelse i USA i to år og der kalles det for bicuriuos. Men hvis en person tenner på og fortsetter å ha sex med samme kjønn er du bifil eller homofil.

Skrevet

Jeg tok flygerutdannelse i USA i to år og der kalles det for bicuriuos. Men hvis en person tenner på og fortsetter å ha sex med samme kjønn er du bifil eller homofil.

Jeg har snakket med americanere og folk fra resten av verden i 17 år.. Og de misunner oss virkelig forskjellen. 
Spesielt etter at jeg kom inn i BDSM miljøet, og begynte å chatte med folk i miljøet rundt om i verden :)

Skrevet (endret)
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg har snakket med americanere og folk fra resten av verden i 17 år.. Og de misunner oss virkelig forskjellen. 
Spesielt etter at jeg kom inn i BDSM miljøet, og begynte å chatte med folk i miljøet rundt om i verden :)

Kanskje blant bifile og homofile som skjuler sin legning. Jeg er flyger for et utenlandsk selskap og flyr hver måned på to til tre ulike kontinent og min erfaring er at dette med sex mellom to kvinner som likevel anser seg som heterofile er mer utfbredt i Skandinavia/Norge og i Storbritannia enn noen andre andre nasjoner.

Endret av Henrik R
skrev feil ord
Skrevet

Kanskje blant bifile og homofile som skjuler sin legning. Jeg er flyger for et utenlandsk selskap og flyr hver måned på to til tre ulike kontinent og min erfaring erfaring er at dette med sex mellom to kvinner som likevel anser seg som heterofile er mer utfbredt i Skandinavia/Norge og i Storbritannia enn noen andre andre nasjoner.

Igjen, du tror hva du tror.. jeg vet hva jeg vet. 
Men dette er blitt en gørr kjedelig "ja" "nei" diskusjon, og det orker jeg ikke lengre. 

Det å være heterofil, men biseksuell er overraskende vanlig ;)

Skrevet

Igjen, du tror hva du tror.. jeg vet hva jeg vet. 
Men dette er blitt en gørr kjedelig "ja" "nei" diskusjon, og det orker jeg ikke lengre. 

Det å være heterofil, men biseksuell er overraskende vanlig ;)

Du er fri til å tro hva du vil, Men du tar feil.

Det å kalle seg for både heterofil og bifil er nok overraskende vanlig blant folk som er usikker på egen legning, Men ikke blant heterofile.

Skrevet

Du er fri til å tro hva du vil, Men du tar feil.

Det å kalle seg for både heterofil og bifil er nok overraskende vanlig blant folk som er usikker på egen legning, Men ikke blant heterofile.

biseksuell sa jeg.. ikke fil.. 

Skrevet

biseksuell sa jeg.. ikke fil.. 

Bifil er det samme som biseksuell.

Skrevet

Sjekk gjerne linkene jeg la ut :)

Skrevet

Det tror ikke jeg, men har det noen betydning? Hvorfor må det merkelappes? 

Skrevet
Akkurat nå, Nyttig skrev:

Det tror ikke jeg, men har det noen betydning? Hvorfor må det merkelappes? 

Jo, Biseksuell/fil er det samme. 

Kan du forklare hva en person er hvis man er homofil men heteroseksuell ?

Skrevet
2 minutter siden, Henrik R skrev:

Jo, Biseksuell/fil er det samme. 

Kan du forklare hva en person er hvis man er homofil men heteroseksuell ?

Jeg tenker som følger:

Bifil; da likestiller man begge kjønn seksuellt og følelsemessig.

Biseksuell: kan like å ha kun sex med begge kjønn.

Regner med du selv forstår forskjellen mellom hetero og homo.

Gjest Coolaid
Skrevet
På 30.10.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Slutt å henge merkelapper på alt.  Om man får en venninne i ungdommen, eller senere også, til slikke deg til orgasme, så har det bare med trivsel å gjøre.  Helt lovlig, og ikke noe utroskap.  Slik jenter gjør i lag.  Ingen ulemper.  Typen får seg en enda koseligere jente i heimen.  Slutt med dette bifil....og alt det der pratet.  Nesten helt "normalt".

Anonymkode: 0c15a...9fa

Dersom man er i et forpliktet forhold så er det utroskap. Utroskap var det når ts sin venninne hadde kjæreste. La oss holde oss ærlig. Det er faktisk ikke sånn sex mellom jenter/kvinner er "slik jenter gjør i lag".... 

Skrevet
4 minutter siden, Coolaid skrev:

Dersom man er i et forpliktet forhold så er det utroskap. Utroskap var det når ts sin venninne hadde kjæreste. La oss holde oss ærlig. Det er faktisk ikke sånn sex mellom jenter/kvinner er "slik jenter gjør i lag".... 

Kun om man gjør det uten samtykke fra partner dog :P 

Gjest Coolaid
Skrevet
5 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kun om man gjør det uten samtykke fra partner dog :P 

Ja, det er selvfølgelig. Man er ikke utro om man IKKE går bak ryggen på noen. ;) 

Skrevet
2 minutter siden, Coolaid skrev:

Ja, det er selvfølgelig. Man er ikke utro om man IKKE går bak ryggen på noen. ;) 

jeg måtte bare poengtere det ;) Du vet, jeg er så plagsom sånn :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...