Gå til innhold

Date eller vas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg vil kalle det date, vas?

Jeg møtte en fyr for noen uker siden, og vi har siden møttes litt, og hatt sex.. 

Virker ikke som han vil at jeg skal fortelle om oss til noen, men at jeg sov hos han og at foreldrene var hjemme var ikke et problem? 

Føler det er litt deprimerende. 

 

Anonymkode: d71d4...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er åpen om ting også, men det er vel de fleste uansett?

Anonymkode: d71d4...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke at noen skal tro dere har en greie av vennene sine fordi han vil ha døra oppe for  andre damer og er ikke interessert i deg på noe seriøs måte. Men driter jo i hva foreldra får se for det er ikke de som sladrer om han til alle felles kjente og tar han "av" markedet. 

Anonymkode: a931b...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke at noen skal tro dere har en greie av vennene sine fordi han vil ha døra oppe for  andre damer og er ikke interessert i deg på noe seriøs måte. Men driter jo i hva foreldra får se for det er ikke de som sladrer om han til alle felles kjente og tar han "av" markedet. 

Anonymkode: a931b...a7c

Helt sikkert det ja.. :( 

Anonymkode: d71d4...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva jeg vil kalle det date, vas?

Jeg møtte en fyr for noen uker siden, og vi har siden møttes litt, og hatt sex.. 

Virker ikke som han vil at jeg skal fortelle om oss til noen, men at jeg sov hos han og at foreldrene var hjemme var ikke et problem? 

Føler det er litt deprimerende. 

Det kan jo være så enkelt at han ikke vil at dette skal bli kjent før han er sikker på at det blir noe varig noe. Må si at jeg forstår han på akkurat det, lite gunstig å fortelle venner og slekt om en ny "date" som ikke fører noe sted hen, enn sex og noe lettvint tull som kanskje ikke varer. Hva er egentlig problemet? Har du så dårlig tid at du ikke kan slappe litt av og bare vente det "av" litt og se hvordan det utvikler seg?

Det betyr ikke at han bare har deg som en "reserve" på noen måte, men det må jo du eventuelt bare se an litt, det er isåfall ikke annet en nedrig. Men det trenger ikke forholde seg slik.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Det kan jo være så enkelt at han ikke vil at dette skal bli kjent før han er sikker på at det blir noe varig noe. Må si at jeg forstår han på akkurat det, lite gunstig å fortelle venner og slekt om en ny "date" som ikke fører noe sted hen, enn sex og noe lettvint tull som kanskje ikke varer. Hva er egentlig problemet? Har du så dårlig tid at du ikke kan slappe litt av og bare vente det "av" litt og se hvordan det utvikler seg?

Det betyr ikke at han bare har deg som en "reserve" på noen måte, men det må jo du eventuelt bare se an litt, det er isåfall ikke annet en nedrig. Men det trenger ikke forholde seg slik.

Joda. annet en nedring? Han virket litt streng på at ingen skulle vite det, ikke mine venner, familie eller noen andre. Kan hende jeg har overreagert litt.. ikke vet jeg. Har du vært borti slikt før? 

Anonymkode: d71d4...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke forstår er hvorfor hans familie kan møte på meg hjemme hos han, men han sa han ikke håpa på at møtte på faren min osv.. 

Anonymkode: d71d4...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...