Gå til innhold

Hvordan beregner dem mamma penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle flinke kg folk , er det noen som kan hjelpe meg og finne ut av hva ca jeg vil få utbetalt? 

 

Lønn for August 3857

Lønn for September 9749 kr

Lønn for Oktober 14462 kr 
Lønn for November 14462 kr
Lønn For Desember 15960 kr 
Lønn for Januar 17480 kr 
Lønn for Februar 15200 kr 
Lønn for Mars 16720 kr 
 
hvordan vil nav regne ut hva jeg får i lønn fast de 9 mnd jeg skal ha 100% utbetaling og mamma penger? 
 
Tar dem gjennomsnitt og deler på antall mnd ? Beklager vist noen spm er dumme , er første gang og jeg har aldri vært borte i noe slikt før. 

Anonymkode: e3d8e...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er arbeidsgiveren din som skal regne ut snittet om du har variabel inntekt. Det vanlige er å bruke siste 3,6 eller 9 måneder. Sjekk med din arbeidsgiver hvordan de vil gjøre det.. 

Anonymkode: 21021...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mamma penger"? Det er ingenting som heter det

Anonymkode: fee23...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er arbeidsgiveren din som skal regne ut snittet om du har variabel inntekt. Det vanlige er å bruke siste 3,6 eller 9 måneder. Sjekk med din arbeidsgiver hvordan de vil gjøre det.. 

Anonymkode: 21021...b7e

Ok takk for svar, Arbeidsgiveren min har beregnet at jeg jobber i snitt ca 3,50 time per dag , det er det de har kommet frem til nå ihvertfall, men forstod det sånn at vist jeg jobber flere timer framover så ville de ta nytt gjennomsnittmåling til å beregne feks sykepenger osv . 

Så vist nav får beskjed av dem at jeg feks har jobbet 4 timer hver dag fram til jeg skal ut i permisjon så er det kansje det nav også vil ta utgangspunkt i ? 

Anonymkode: e3d8e...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...