Gå til innhold

Mattilbud-appen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er det som oppdaterer den? Er den til å stole på? 

Anonymkode: 0a6f2...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er til å stole på, ja. Den henter bare ut kundeavisene som butikkene selv har lagt ut. Vil tro det går automatisk ;)

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke til å stole på etter min erfaring. Jeg har flere ganger opplevd at brustilbud hos Kiwi eller Rema ikke er ført opp i mattilbud-appen. Husker jeg sjekket på forhånd en dag i appen, fant ikke noe brustilbud hos Kiwi, men valgte å gå dit og handle likevel.  Ble overrasket da jeg kom inn og de kjørte stor kampanje på 8-pack med Pepsi Max til 109,-

Samme skjedde en annen gang da jeg sjekket appen for samme sak, så etter Pepsi tilbud. Fant ikke noe på "mine" butikker (Coop Mega, Rema og Kiwi) og så kom jeg inn på Rema og så de hadde brustilbud der likevel.

Så nei, den appen er ikke pålitelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Den er ikke til å stole på etter min erfaring. Jeg har flere ganger opplevd at brustilbud hos Kiwi eller Rema ikke er ført opp i mattilbud-appen. Husker jeg sjekket på forhånd en dag i appen, fant ikke noe brustilbud hos Kiwi, men valgte å gå dit og handle likevel.  Ble overrasket da jeg kom inn og de kjørte stor kampanje på 8-pack med Pepsi Max til 109,-

Samme skjedde en annen gang da jeg sjekket appen for samme sak, så etter Pepsi tilbud. Fant ikke noe på "mine" butikker (Coop Mega, Rema og Kiwi) og så kom jeg inn på Rema og så de hadde brustilbud der likevel.

Så nei, den appen er ikke pålitelig.

Så da er det bedre å bare lese kundeavisene til butikkene?

Anonymkode: 0a6f2...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så da er det bedre å bare lese kundeavisene til butikkene?

Anonymkode: 0a6f2...b7e

Ja, det gjør jeg i alle fall. Det tar uansett ikke lange tiden å skumme gjennom tilbudsavisene til de få butikkene jeg har i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler på at tilbudene som er der er reelle. Men ser du på kategoriene og sammenligner med de enkelte kundeaviser ser du at de kun får med seg en brøkdel av det som faktisk er på tilbud.

Jeg sluttet raskt å bruke den, enklere å sjekke kundeavisene på nett når man ikke har så mange butikker rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd at den ikke har med alt som står i kundeavisene til de forskjellige butikkene. Det har stått nøyaktig det samme i papirutgavene som i de på mattilbud-appen. 

Anonymkode: 9933c...6a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appen er til å stole på og det er akkurat de samme kundeavisene som kommer i posten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Million skrev:

Den er ikke til å stole på etter min erfaring. Jeg har flere ganger opplevd at brustilbud hos Kiwi eller Rema ikke er ført opp i mattilbud-appen. Husker jeg sjekket på forhånd en dag i appen, fant ikke noe brustilbud hos Kiwi, men valgte å gå dit og handle likevel.  Ble overrasket da jeg kom inn og de kjørte stor kampanje på 8-pack med Pepsi Max til 109,-

Samme skjedde en annen gang da jeg sjekket appen for samme sak, så etter Pepsi tilbud. Fant ikke noe på "mine" butikker (Coop Mega, Rema og Kiwi) og så kom jeg inn på Rema og så de hadde brustilbud der likevel.

Så nei, den appen er ikke pålitelig.

Det kan jo være fordi det ikke er et annonsert tilbud, men at det f.eks. er billig på grunn av priskrig.

Sjekket du kundeavisene på hjemmesidene til butikkene også? Så lenge de er lik, så er jo alt i orden. 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, penny_ skrev:

Det kan jo være fordi det ikke er et annonsert tilbud, men at det f.eks. er billig på grunn av priskrig.

Sjekket du kundeavisene på hjemmesidene til butikkene også? Så lenge de er lik, så er jo alt i orden. 

Nei, det gjør jeg aldri. Jeg har som sagt prøvd Mattilbud-appen litt, og ellers ser jeg gjennom tilbudsbladene som kommer i postkassa hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Nei, det gjør jeg aldri. Jeg har som sagt prøvd Mattilbud-appen litt, og ellers ser jeg gjennom tilbudsbladene som kommer i postkassa hver uke.

Ja, men tilbudsavisene og Mattilbud-appen er jo akkurat det samme. Så det jeg lurte på er om disse brustilbudene sto i avisa du fikk i posten.

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, penny_ skrev:

Ja, men tilbudsavisene og Mattilbud-appen er jo akkurat det samme. Så det jeg lurte på er om disse brustilbudene sto i avisa du fikk i posten.

Det kan ikke være akkurat det samme. Det i mattilbud-appen er i alle fall ikke oppdaterte til enhver tid. Det har jeg som sagt opplevd to ganger når det gjelder tilbud på brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen har lokale tilbud fra butikk til butikk. Ikke alltid det står i tilbudsavisen. Verken i butikken, på nett eller appen. 

Akkurat det spurte jeg faktisk om, i det tilfellet med Rema. Lurte på om det kun var lokalt eller gjaldt hele Rema, fordi det ikke kom frem i appen. De sa det var alle Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Million skrev:

Det kan ikke være akkurat det samme. Det i mattilbud-appen er i alle fall ikke oppdaterte til enhver tid. Det har jeg som sagt opplevd to ganger når det gjelder tilbud på brus.

Jo, det er de. De blir oppdatert på søndag ettermiddag, og avisene sendes ut mandag/tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Jo, det er de. De blir oppdatert på søndag ettermiddag, og avisene sendes ut mandag/tirsdag.

Jeg tror ikke du har lest hva jeg har skrevet. Jeg har

A) sjekket appen og ikke funnet brustilbud

B) gått i butikken et kvarter etterpå og funnet tilbud som ikke er i appen........

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Million skrev:

Jeg tror ikke du har lest hva jeg har skrevet. Jeg har

A) sjekket appen og ikke funnet brustilbud

B) gått i butikken et kvarter etterpå og funnet tilbud som ikke er i appen........

Du skjønner at appen er en samling av de samme tilbudsavisene som blir sendt ut og ikke noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Du skjønner at appen er en samling av de samme tilbudsavisene som blir sendt ut og ikke noe annet? 

Det skjønner jeg at det er MENINGEN den skal være, men at den appen antageligvis ikke er ufeilbarlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Million skrev:

Jeg tror ikke du har lest hva jeg har skrevet. Jeg har

A) sjekket appen og ikke funnet brustilbud

B) gått i butikken et kvarter etterpå og funnet tilbud som ikke er i appen........

Jeg kan ta et eksempel NÅ. Her skriver Kiwi at de har tilbud på Pepsi Max 6 pack i uke 43. Det står ingenting om dette i Mattilbud-appen. Jeg sjekket i stad.

 

 

10 minutter siden, Million skrev:

Det skjønner jeg at det er MENINGEN den skal være, men at den appen antageligvis ikke er ufeilbarlig.....

Det du linker til er en annonse og ikke en kundeavis. Såvidt jeg husker hadde ikke Kiwi kundeavis denne uken, og jeg er 100% sikker på at dette tilbudet ikke var i den.

 

Edit: Unnskyld, du linket til forrige ukes kundeavis. Som var i appen forrige uke. 

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...