Gå til innhold

Sørger ennå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann 

Da jeg var 19år, ( er nå 50), døde mine foreldre i en ulykke. Vi var tre søsken igjen og ble da enda nærere knyttet til hverandre. 

Vi har holdt sammen, og hjulpet hverandre slik andre får hjelp av sine foreldre. For 2 år siden døde broren min i en ulykke, og nå satt vi igjen to sjokkerte søsken. Dette skjedde i julen 2011. 

 Jeg ble sykemeldt i lang tid, nesten et år før jeg klarte å leve et sånn nogenlunde greit igjen. Har nå jobbet i over et år, men nå kjenner jeg at uro og frykt kommer over meg igjen. Jeg gråter og gruer meg til jul. En årstid som jeg alltid har elsket og gledet meg til, nå forbinder jeg jul bare med sorg. 

Jeg har prøvd å leve etter ordtaket, «det er ikke hvordan du har det men hvordan du tar det»....har de to siste årene prøvd å være tilsynelatende glad og prøve å ha alt på stell men nå tror jeg det snart klikker for meg.. 

er gift og har voksne barn, og bør jo klare jobb og hus og familie, men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

Anonymkode: d6f77...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett, en sorg går ikke over. Det er forskjellige stadier og den vil forsterkes ved forskjellige anledninger.

har du gått i sorg gruppe, kan være en ide, der er det flere i samme situasjon. 

:klem:

 

Anonymkode: 30fb5...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...