Gå til innhold

Få barn, nytt jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet i nytt jobb i august etter jeg var ferdigutdannet, som årsengasjement. Hatt en plan med mannen om å prøve å bli gravid i løpet av de neste mnd som komner slik at jeg går ut i permisjon rett etter årsengasjementet er over. 

Nå er jeg blitt fast hos de. Hvis vi følger planen så har jeg jobbet for de et år før jeg går ut. Er det Ok eller sleipt? Vil ikke ødelegge det gode synet de har om meg som hardtarbeidende og pliktoppfyllende.

Jeg har ikke lyst til å vente så mye lenger med barn... hva hadde du/dere gjort? Fulgt planen eller ventet?! 

Anonymkode: 9582a...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c3fc6...ce1

Skrevet

Er helt OK å få barn

Anonymkode: eb88b...59b

• Liker 1
Skrevet

Lettere å gi et fornuftig svar når vi vet alderen din. Hvor gamle er dere?

• Liker 1
Skrevet

Er dere 25 år eller 42?

Anonymkode: fcbde...7ee

Skrevet

Vi er begge 30 nå. 31 når vi evt får barn neste år rundt denne tiden. 

Skrevet

Ny (!!) jobb 

men det er da lov å få barn når det passer en selv best. Jobben er fullstendig klar over syn slik skjer å de færreste reagerer på at en familie etablerer seg med barn å det som er

Anonymkode: ecf02...148

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er begge 30 nå. 31 når vi evt får barn neste år rundt denne tiden. 

Hadde kanskje ventet ett halvt års tid så du får litt mer erfaring og fartstid så det blir enklere å komme tilbake.

Anonymkode: c3fc6...ce1

• Liker 2
Skrevet

Støtter den over meg. Ville ventet til du hadde stått lengre i jobben. Noen mnd til før dere prøver spiller nok ikke så stor rolle alder tatt i betraktning.

Skrevet

Jeg forstår dere, men her er tingen... 

Jeg er lærer på vgs. Jeg føler det beste er å følge opp elevene mine skoleår for skoleår. Jeg vil ikke forlate de midt i et skoleår. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår dere, men her er tingen... 

Jeg er lærer på vgs. Jeg føler det beste er å følge opp elevene mine skoleår for skoleår. Jeg vil ikke forlate de midt i et skoleår. 

Man kan jo ikke planlegge en graviditet som man vil. Du kan være uheldig å ikke bli gravid på 6-7 mnd, det er absolutt ikke sikkert at du blir gravid hverken 1. Eller 2. Mnd

Anonymkode: ecf02...148

Skrevet

Nå vil jeg gå inn i dette med en positiv holdning. Jeg har ikke brukt annen prevensjon enn kondom på lenge så alt er i «balanse» sånn sett. Jeg stresser ikke heller, men vil starte ca nå utfra planen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...