Gå til innhold

Bare en boothycall..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såeh.. situasjonen kort fortalt: 

Møtte en fyr i sommer som jeg hadde sex m to ganger. Jeg syntes han var utrolig kjekk og jeg ble ganske så betatt av han! 

Problemet var bare at han var veldig klar på at han ikke ønsker et forhold, men kun sexforhold. Dette var egentlig greit for meg også iom at jeg da nylig kom ut av et brudd..

Men etter disse to gangene vi hadde sex, prøvde jeg å «hinte» (-ja jeg vet gutter ikke er tankelesere!!) på at jeg ønsket å møte han igjen. Jeg var og så dum at jeg sa til han at jeg likte han.. 

Pga(?) dette døde kontakten mellom oss ut, og jeg vet han har besøkt eksen sin en del ganger i høst (som han tidligere også bare har hatt sex m etter bruddet deres..) 

Så i høst har jeg egentlig følt meg litt skuffet over han (og meg selv). Jeg har vel da insett at jeg var ganske så betatt av denne fyren, og at jeg ikke klarte å skille sex og følelser!! Og det at han igjen tok opp kontakten med egen får meg til å tvile på mine seksuelle «talenter» huff/Hehe!

Meeen nå de siste ukene har han bare opptatt tankene mine mindre og mindre. Jeg har blitt kjent med andre menn, og skal på date med en av disse til uken. 

Meb gjett hvem som nå har tatt kontakt med meg igjen!! Joda- han her fyren fra i sommer! Han spør om vi kan møtes, og da jeg sier at det ikke passer pga jeg har barna, så sier han at jeg må si ifra når jeg har muligheten..(!!) 

Så nå tenker jeg at «forholdet» med han og eksen er over, at han merker at jeg ikke er like «på», og at han nå ønsker sex og den bekreftelsen han fikk fra meg i sommer og tidlig høst.. 

Så hva gjør jeg? 

Overser jeg han? Avtaler jeg å møte han og så avvise han? Møter jeg han og har sex? (Sexen var sykt digg!) 

Jeg vet jo nå at han overhode ikke er noe «forholdsmateriale», så denne gangen vet jeg isåfall hva som venter meg.. (selv om jeg egetlig gjorde det sist iom han var så tydelig på dette punktet..) 

(ble vest ikke så kort innlegg likevel- beklager ;) ) 

Anonymkode: 077d7...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke helller lyst til å finne deg en mann som ser på deg som noe annet enn et lettvint knull?

Anonymkode: 564c7...387

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer det her. Han er jo en dritt.

Anonymkode: ea13d...921

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du etter de to gangene dere har hatt sex har fått litt følelser for han, og allerede har følt deg litt såra av han, så er det dårlig ide å møte han og ha mer sex. Han vil bare knulle og bruker deg som backup når han ikke har eksen og andre å knulle på , mens du lot deg sjarmere og håpe på noe mer. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt kontakt med han. 

Anonymkode: feb03...8ed

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du etter de to gangene dere har hatt sex har fått litt følelser for han, og allerede har følt deg litt såra av han, så er det dårlig ide å møte han og ha mer sex. Han vil bare knulle og bruker deg som backup når han ikke har eksen og andre å knulle på , mens du lot deg sjarmere og håpe på noe mer. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt kontakt med han. 

Anonymkode: feb03...8ed

Hun håper jo ikke på noe mer, men vurderer å møte ham pga at sexen var veldig digg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg begynte å lese innlegget antok jeg at du var 20 år og naiv...men så ser jeg at du har BARN.

Du ignorerer og holder deg selvsagt unna. Du burde vite bedre.

Anonymkode: c14bb...ddf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tatt sjansen. Følelser kan lett blusse opp igjen. 

Jeg synes det var dødsbra at du sa du likte ham. Kunne blitt verre om du hadde fortsatt. Og han er da ingen dritt. Han var tydelig på at han kun ville ha sex.

Anonymkode: 832a4...381

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke møt han! Følelsene kommer garantert tilbake, og du begynner å forestille deg et forhold med han... gå heller ut og møt andre, du kan få super bra sex av noen som ønsker et forhold tilbake! 

Anonymkode: ff0ae...921

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si for sikkert, men er veldig mange menn som blir betatt i ettertid også. Vanskelig å si for er så forskjellig med mannfolka. Du får si ifra hvordan det går da.

Anonymkode: 6e3f5...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 9.56, meeeg9 skrev:

Hun håper jo ikke på noe mer, men vurderer å møte ham pga at sexen var veldig digg :fnise:

Jada, vi har alle vært der, og overbeviser oss om at neida okei man skal ikke få følelser , men joda, de blusser opp igjen når det først har vært en tendens til det på samme mann før. Kommer til å være dritkjipt når han finner en annen å pule på, eller når det har gått 1,5 år og han fortsatt ikke vil bli kjæreste og plutselig møter ei annen han dropper alt for og blir kjæreste med på 2 uker. 

Anonymkode: feb03...8ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, H80 said:

Hva er en "boothycall"?

"Booty call" med skrivefeil.

booty call
noun
USinformal
 
  1. a sexual invitation or rendezvous.
    "guys don't have to make the booty calls these days"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 1.10, AnonymBruker skrev:

Har du ikke helller lyst til å finne deg en mann som ser på deg som noe annet enn et lettvint knull?

Anonymkode: 564c7...387

Hvorfor det? :klo:

Ts har, som hun påpeker, barn. Det enkleste for alle parter er dermed at sex ser etter en (eller flere) menn for sex og selskap, ikke for sambo og kull nummer 2. Ergo er både Ts og mannen på jakt etter et «lettvindt knull». 

Anonymkode: 292be...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, vi har alle vært der, og overbeviser oss om at neida okei man skal ikke få følelser , men joda, de blusser opp igjen når det først har vært en tendens til det på samme mann før. Kommer til å være dritkjipt når han finner en annen å pule på, eller når det har gått 1,5 år og han fortsatt ikke vil bli kjæreste og plutselig møter ei annen han dropper alt for og blir kjæreste med på 2 uker. 

Anonymkode: feb03...8ed

I såfall kommer hun til å være forelsket i forelskelsen og ikke i ham. Da er det like greit ar han finner seg en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 8.23, AnonymBruker skrev:

Var han sammen med dama da du møttte ham i sommer?

Anonymkode: 3e902...d94

Nei han hadde vært singel da i nesten ett år, men «av og til» vært m henne kun for sex... 

Han har nå spurt meg flere ganger om hva jeg skal u helgen, om jeg har «barnefri», og at vi må møtes igjen snart.. 

Har verken svart ja eller nei på disse forespørselene, og tenker at jeg heller ikke blir å gjøre d.. Har bestemt meg for å ikke møte han igjen kun fordi jeg kastrt bort såpass mye tid og energi på han i høst og det det gidder jeg ikke på nytt...  

«Lettvindte knull» finnes det egentlig nok av.. 

Ts ;) 

Anonymkode: 077d7...0d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant ts, lettvindte knull finns det nok av! Finn deg en som lengter etter og er klar for en kjæreste og kone :) Ikke en som bare vil "ta det som det kommer". 

Anonymkode: feb03...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...